Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:43:26 GMT

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۸۷۱۲

آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

ایسنا/کردستان سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن گفت: از بین افراد ثبت نامی تعداد 14100 متقاضی در استان طی سه مرحله پالایش نهایی و واجد شرایط واگذاری مشخص شدند .

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 14100متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان در سه مرحله ثبت نامی، پالایش شده و واجدین شرایط واگذاری مشخص شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه واگذاری گفت: هم اکنون در شهرهای زیر 100 هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار میکنیم و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی هستند، و در شهرهای بالای 100 هزار نفر نیز در شهر سقز پروژه 1400 واحدی استارت خورده و درشهر سنندج پروژه 140 واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون می باشد و باقی پروژه ها نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد .

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان افزود: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تامین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده بخشی از این مشکل مرتفع شده بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است .

رضایی به شهروندان توصیه کرد با عنایت به اینکه تاکنون دستورالعملی راجع به خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی ابلاغ نشده است از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز نمایند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن استانی اقتصادی طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • (ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار