Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: در نظر داریم در وبیناری که به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود از برترین های فهمای جنوب کرمان تجلیل کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با اختتامیه فهمای ۱۳۹۹ در جنوب کرمان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: هر ساله در این روز با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گردهمایی برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط موجود و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا این گردهمایی برگزار نمی شود.


وی افزود: البته امسال ویژه برنامه هایی برای گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده که به صورت وبیناری برگزار می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: بر همین اساس در نظر داریم در این وبینار از برترین های فهمای جنوب کرمان اعم از رابطین، کانون های فرهنگی هنری مساجد استانی و شهرستانی و نیز کارشناسان فهما تجلیل کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز قصد داریم هم زمان با این روز، کانون هایی که به تازگی مجوز الکترونیکی فعالیت آنها صادر شده را طی مراسمی افتتاح کنیم.


خوبی زاده مقابله با تهاجم فرهنگی را هدف اصلی از تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و عنوان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب سعی دارند با تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان ما که آینده سازان این مملکت اسلامی هستند را از ارزش های اسلامی دور کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: کانون های مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی می توانند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مسجد محور، نوجوانان و جوانان را جذب مساجد کرده و بین آنها با مسجد پیوند برقرار کنند.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: فهما ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بزرگداشت ۱۸ اسفند 18 اسفند تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد سالروز تاسیس کانون مساجد جنوب کرمان کانون های مساجد خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری