Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در نشست خبری ششمین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه ای با حضور اصحاب رسانه، گفت: این جشنواره با عنوان خلیج فارس است که با هدف ایجاد فضایی شاد ومفرح در بین خانواده ها، فراهم کردن همبستگی و ایجاد محیط رقابتی امن، بصورت کاملا غیر حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت کنندگان تا ۲۵ اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت persiangulfgc.ir ثبت نام کنند.

علیزاده با بیان اینکه برگزاری رویداد‌های فرهنگی هنری یک ظرفیت بزرگ برای معرفی چهره ها، است، عنوان کرد: در دوره ششم جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تمام مجوز‌های لازم برگزاری جشنواره اخذ شده است.

او عنوان کرد: در جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و قرار بود جشنواره ششم در سال ۹۸ برگزار شود، اما کرونا مانع برگزاری آن شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مؤسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی که زیرمجموعه وزارت ارشاد است متولی برگزاری این جشنواره در کشور است.

علیزاده افزود: دوره پنجم این جشنواره در کرمان برگزار شده و امسال هم در ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای باعنوان خلیج فارس به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

او همچنین بیان داشت: ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ این مسابقات برگزار و اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

علیزاده درخصوص برگزاری اختتامیه جشنواره بیان داست: حضوری یا غیر حضوری بودن اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس بستگی به شرایط دارد.

در پایان نشست از پوستر جشنواره نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد بازی رایانه ای جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت موقتاً غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095682 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان