Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس چمنیان گفت: تراکتور یکی از تیم‌هایی است که توجه خیلی زیادی به تیم‌های پایه اش دارد؛ اما نه تنها در این تیم بلکه در تیم‌های دیگر هم به نسبت هزینه‌ی که برای تیم بزرگسال می‌شود، خیلی کم است

عباس چمنیان در خصوص تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تراکتور صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، عباس چمنیان درباره دلایل ثبات نداشتن نیمکت تراکتور در دو سال اخیر به میزان گفت:

نیمکت تیم‌های پرطرفدار لرزان است و از سوی دیگر هواداران توقع نتایج عالی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیم تراکتور خاص است و حق هم با هواداران است که بهترین نتیجه را برای تیم مورد علاقه‌شان بخواهند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر ثبات نیمکت این تیم است، به جز برهه کوتاه کالدرون در زمان برانکو و گل‌محمدی ثبات در این تیم عامل موفقیت است.

چمنیان درباره جدایی‌اش از تراکتور گفت:

به صورت دوستانه و توافقی از این تیم جدا شدم. در زمان منصوریان که مربی و انسان بسیار خوبی بود و همکاری با وی لذت‌بخش بود با تیم همکاری داشتم. در ادامه وقتی مسعود شجاعی آمد سعی می‌کردیم فشار‌ها را مدیریت کنیم چرا که او مربی-بازیکن بود و این روند خیلی سخت است. وقتی شجاعی از هدایت تیم انصراف داد، به صورت توافقی از تراکتور جدا شدم.

مربی سابق تراکتور در خصوص چرایی عدم قبول مسئولیت فنی تیم از سوی شجاعی گفت:

تازه تیم هماهنگی و انسجام لازم را پیدا کرده بود و قصد داشتیم در نیم فصل نقاط ضعف تیم را تقویت کنیم که توافق برای ادامه هدایت تیم حاصل نشد و شجاعی از هدایت تیم انصراف داد. از ۲۲ امتیاز تراکتور، ۱۶ امتیاز در بیرون خانه بود و امتیاز بازی‌های خانگی با بدبیاری از دست رفت.

چمنیان افزود:

شاید یکی از مسائل مربوط به جدایی این بود که در تراکتور کیفیت کار متناسب با هزینه‌ای که می‌شود نیست. البته این اعداد و ارقامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود آنطور هم نیست، اما با توجه به قوانین سازمان لیگ و قانون منع به کارگیری بازیکنان خارجی رقم‌ها و اعداد طوری است که توافق با بازیکنان جدید سخت شده است و هوادار هم انتظار نتیجه دارد؛ این مسائل باعث می‌شود دست کادرفنی بسته شود.

مربی سابق تراکتور در رابطه به توجه مالکان این تیم به تیم‌های پایه گفت:

تراکتور یکی از تیم‌هایی است که توجه خیلی زیادی به تیم‌های پایه اش دارد؛ اما نه تنها در این تیم بلکه در تیم‌های دیگر هم به نسبت هزینه‌ی که برای تیم بزرگسال می‌شود، خیلی کم است.

چمنیان در پایان گفت:

انگار مدیران تیم‌های پایه را خیلی جدی نمی‌گیرند. همین موارد، چرخه بازیکن‌سازی فوتبال کشور را با مشکل رو‌به‌رو کرده است و باعث شده قیمت بازیکنان بالا برود یا اینکه در بعضی تیم‌ها مجبور می‌شوند سراغ بازیکن خارجی بروند و پرونده‌هایی که برای فوتبال ایران پیش می‌آید.

اخبار داغ 

ساکت الهامی به ساختمان باشگاه استقلال رفت مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم های پایه عباس چمنیان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد