Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسين مهری مديرعامل بانك صنعت و معدن در حكمی، اميد كاملی را به سمت سرپرست مدیریت تطبيق و مبارزه با پولشويی و تامین مالی تروریسم بانك صنعت و معدن منصوب كرد.

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در بخشي از حكم حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن خطاب به کاملی آمده است:

"در راستاي اصلاح ساختار سازماني و به منظور هماهنگي با سياست هاي دولت تدبير و اميد و قانون برنامه ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده به موجب اين حكم به اين سمت منصوب مي شويد؛ اميد است با اتكال به خداوند متعال و با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در انجام مأموريت ها و وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

خاطر نشان می سازد کاملی دانشجوی دکترای مهندسی صنایع بوده و بیش از 20 سال سابقه فعالیت و تجربه ریاست را داراست. وی پیش از این ریاست ادارات نظارت بر طرح ها، معاون نظارت شعبه تهران مرکزی، معاون اعتبارات بانک بین المللی توسعه (ونزوئلا) و ریاست اداره تشویق سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن را در کارنامه خود دارا می باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن پول نیوز پولشویی توسعه اقتصادی نظام بانکی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد