Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:57:33 GMT

۹۴ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۲۵۹

۹۴ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر ارسال شد

سیدمحمدحسین مرعشی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد ۶۱ اثر در بخش نمایشنامه نویسی، ۱۴ اثر در بخش صحنه و ۱۹ اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال شده است.

وی افزود: آثار بخش نمایشنامه نویسی به صورت ملی از ۲۰ استان مختلف کشور و بخش صحنه‌ای و خیابانی از آبادان و خرمشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرعشی‌پور ادامه داد:آثار رسیده توسط  مرتضی شاه‌کرم، افشین خورشید باختری و پیام لاریان ‌داوری شدند که در بخش صحنه هفت اثر و بخش خیابانی ۹ اثر به جشنواره راه یافتند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی در روز پایانی جشنواره ( ۲۰ اسفند) معرفی می‌شوند، گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در آبادان و خرمشهر در آیین پایانی جشنواره فقط کارگردانان ۱۶ اثر در سالن نمایشی سازمان منطقه آزاد اروند حضور یافته و معرفی خواهند شد.

مرعشی‌پور ادامه داد: آثار به صورت پخش فیلم در فضای مجازی از طریق سایت جشنواره، و اینستاگرام این جشنواره از روز شنبه ۱۶ اسفند تا چهارشنبه ۲۰ اسفند اکران خواهند شد.

وی گفت: نمایشنامه‌های " ساعت چهاربعدازظهر یک روز گرم تابستان" به نویسندگی و کارگردانی حسین ذوالفقاری، " آموزش نظامی" به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی،" آقا لیلا " به نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و کارگردانی حدیث سعدی، "صدسال قرنطینگی" به نویسندگی وحید فقهی و کارگردانی احمد مسافری ، "پوتین‌های عموبابا" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب، "همه زندگی من" از پژمان مهراب‌پور" و نمایش "یوسف، یوزف، جوزپه" به نویسندگی علی مرتضوی و کارگردانی سعیدمراد کمرگیر در بخش صحنه اجرا خواهند شد.

مرعشی‌پور افزود: در بخش خیابانی نیز "طبیعت" به نویسندگی احمد مسافری و کارگردانی سمیه سلوکی ، "آرش" به نویسندگی مهدی صالحی‌یار به کارگردانی رضا گله‌داری، نمایش "نشان عقیق" به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی مسلم باوی، نمایش " درگوشی" به نویسندگی جاوید یزدان‌دوست و کارگردانی مهدی خضیرچی" نمایش "مسیرنهایی" به نویسندگی ندا اعتمادی‌کیا و کارگردانی لیلا یداله‌زاده، "به وقت عشق" به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی مشترک رضامحمدی طلب و دانیال ذوالفقاری، "هیس فریاد نزن" از حسن غابشی، "سرباز وطن" از بهنام کاوه و "بوی بهشت" به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی سید محمد اشرفی به نمایش در خواهند آمد.

 فراخوان بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دلیل شرایط متاثر از بیماری کووید ۱۹ در۲ بخش و شیوه متفاوت، با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از ۱۶ تا ۲۰ اسفند در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها خرمشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر دفاع مقدس تئاتر جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر دفاع مقدس خرمشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر دفاع مقدس تئاتر جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اخبار کنکور منطقه آزاد اروند تئاتر فتح خرمشهر حسین ذوالفقاری جشنواره ملی مرعشی پور بخش صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت