Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:04:19 GMT

آگاهی مردم کرمانشاه نسبت به حقوق شهروندی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۴۱۱

آگاهی مردم کرمانشاه نسبت به حقوق شهروندی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز نشست هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با موضوع نقش آفرینی حقوقدانان بسیجی در تبیین و دفاع از حقوق شهری شهروندان برگزار شد.

رسول بهرامی پور در این جلسه با اشاره به مشکلات جامعه از جمله عدم آشنایی مردم با حقوق شهروندی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوقدانان آگاهی بخشی مردم در مورد حقوق شهری و شهروندی است که باید این حقوق در جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت اطلاع شهروندان از تکالیف دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به مردم افزود: شهروندان باید نسبت به حقوق شهری خود و تکالیف دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به مردم و بالعکس آگاه شوند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: این سازمان آمادگی لازم برای همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه را دارد و در تمامی بخش‌هایی که نیاز به نقش آفرینی حقوق‌دانان بسیجی باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، بهرامی پور از تعاملات و همکاری‌های شهرداری کرمانشاه با سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تقدیر کرد.

کد خبر 5161025

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان حقوق شهروندی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز زلزله خطبه های نماز جمعه مشهد لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا انتخابات 1400 سازمان بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور