Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد انتخابات استان به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.

«احد جمالی» روز چهارشنبه، 13 اسفندماه در همایش بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات باید در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با شان و جایگاه نظامی اسلامی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجریان در انتخابات پیش‌رو نباید جانبدارانه عمل کنند، اظهارکرد: مجریان انتخابات براساس قانون و عدالت و بنابر اصل بی‌طرفی عمل کنند، ستاد انتخابات استان به عنوان یک تیم عمل کننده و سیستمی به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بخشداران در  انتخابات ادوار مختلف خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته به ویژه انتخابات اخیرا به عنوان استان شاخص معرفی شدیم که این انتخاب حامل اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان و مجریان انتخابات و همراهی مردم بوده است.

جمالی رعایت عدالت را اولویت اصلی در انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: الگوی ما در این خصوص امام علی(ع) است و به دنبال عدالت علوی در انتخابات هستیم.

وی انتخابات را اولویت اصلی وزارت کشور دانست و ادامه داد: آموزش بخشداران، فرمانداران و مجریان انتخابات در دستور کار است که اموزش‌ها نیز آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته احصاء  شود، عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته شناسایی شود، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود تا انتخاباتی هوشمندانه و عاری از هرگونه خطا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، جمالی با بیان اینکه مدیریت هنر مردم‌داری است، بیان کرد: خوش‌روزی با مردم، کسب اعتماد و رضایت مندی و سلامت انتخابات مدنظر قرار گیرد. دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، آبرومند و با حضور حداکثری مردم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 1400 رییس ستاد انتخابات ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد حضور حداکثری مردم انتخاباتی سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه