Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در آستانه هفته نیکوکاری (14 تا 21 اسفندماه ) گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های نقدی شهروندان به صورت غیرحضوری و از طریق چند سامانه قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند طی تماس با تلفن گویای 33116 و انتخاب گزینه شماره 3 هدایای نقدی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

صفری با اشاره به سامانه تلفنی دیگری به شماره 096887 افزود: این سامانه مربوط به مرکز بوده و شهروندان در صورت تماس با این شماره باید گزینه مربوط به استان زنجان را انتخاب کنند.

وی در خصوص دیگر راه‌های کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان زنجان ادامه داد: کد USSD به شماره *8877*1*024# و همچنین شماره کارت 6037997950030420 نیز برای جشن نیکوکاری اختصاص یافته تا شهروندان در شرایط کرونایی بتوانند هدایای خود را به صورت غیرحضوری پردخات کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص هدایای غیرنقدی گفت: در سطح استان 131 مرکز نیکوکاری، 14 ادارات و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی بوده و همچنین در داخل شهر زنجان نیز یکی- دو مورد چادر به صورت نمادین برپا خواهد شد که شهروندان می‌توانند هدایای غیرنقدی خود را از این طریق ارائه دهند.

وی در پاسخ به محل هزینه‌کرد کمک‌های مردمی، اظهار داشت: کالاها برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند است ضمن اینکه فقط کالاهای نو پذیرفته می‌شود و اقلام مستعمل، را امسال پذیرش نمی‌کنند.

صفری با بیان اینکه بخشی از کمک‌ها برای آجیل و میوه شب عید ایتام اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی هم ایتام تخصیص یافته و هم به عنوان عیدی به حساب خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال ادامه دارد، افزود: جمع‌آوری کمک‌ها طی هفته آتی به دلیل قرار گرفتن در هفته نیکوکاری، اوج گرفته و در پیک کاری قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در  خصوص توزیع تبلت و گوشی هوشمند در بین نیازمندان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 1300 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و هم‌افزایی خیران و نیکوکاران، تهیه و با اولویت مناطق محروم در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته که از سامانه شاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی جمع آوری کمک استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد

سخنگوی صنعت برق از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد که در راستای حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از 300 هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تامین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی 1100 مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که براساس قوانین جدید ماینرهای کشف شده، امحا خواهد شد تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقمندان این کسب و کار برای دریافت مجوزهای لازم یادآور شد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت نسبت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی