Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: موضوع افزایش قیمیت کالاها تا پایان سال منتفی است و این سازمان نیز هیچ بررسی قیمت جدیدی را در دستور کار ندارد.

عباس تابش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: به تبع این موضوع ستاد تنظیم بازار نیز تا سازمان حمایت ورود نکند این کار را انجام نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر همچنان آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی ادامه داشته باشد، مردم از لحاط قیمت نیز نگرانی نخواهند داشت.

تابش تاکید کرد: در یک ماه گذشته بالای چهار میلیون تن کالای اساسی از گمرک‌های کشور ترخیص شده‌است و ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به اندازه کافی موجود است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: مصوب تولید گوشت سفید ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در ماه است که برای ایام پایانی سال برای هر ماه ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده‌است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با این شرایط امیدواریم نیاز به توزیع ذخایر کالاهای اساسی در حوزه محصولات پروتئینی وجود نداشته باشد زیرا تولید مرغ به اندازه کافی برنامه‌ریزی شده و بزودی روانه بازار می‏‌شود.

تابش یادآور شد: در بحث روغن که تعدیل قیمت داشته و فراوانی آن در بازار رخ داده‌است، امروز در شبکه‌های توزیع انبار روغن و  جذب نشدن سهمیه وجود دارد که این  نشانه خوبی برای تامین روغن خانوارها است.

وی اظهار کرد: برای نمونه در هفته گذشته در مشهد بازدیدی که از ۲ نمایندگی انجام شد، هر کدام ۳۰۰ تن روغن جذب نشده داشتند که این نشان از فراوانی روغن در شبکه توزیع است.

  برچسب ها: افزایش قیمت ، سازمان حمایت ، ستاد تنظیم بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NCX

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت سازمان حمایت ستاد تنظیم بازار سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مساله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس گفته برخی از کارشناسان فعال این است، تعداد معاملات بیش از هر چیز وابسته به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه نرخ ارز بود، با افزایش قیمت دلار حجم معاملات مسکن افزایش می‌یافت و با افزایش حجم معاملات مسکن نهایتاً قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات روند صعودی به خود می‌گرفت.

روند معاملات در سال ۱۴۰۲، متفاوت از همیشه شکل گرفت؛ زیرا در بسیاری از ماه‌های سال ۱۴۰۲ تعداد معاملات رسمی کمتر از ۲۰۰۰ یا بعضاً کمتر از ۱۰۰۰ معامله در ماه بود. حتی افزایش قیمت دلار در ماه های پایانی سال نتوانست تکانه جدی در حجم معاملات ایجاد کند.

کاهش قدرت خرید مسکن و افزایش مداوم قیمت‌ها در صنعت ساختمان موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

یک آپارتمان ۸۲ متری دوخوابه در منطقه ۱۹ محله «خانی‌آباد نو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۸۲) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در همین منطقه در محله «عبدل‌آباد» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه خواهید بود.

قیمت رهن واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)

متراژ ساختمان

قیمت اجاره (تومان)

قیمت رهن (تومان)

اسفندیاری - بوستان ۶۳ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۶۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۸۲ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۸۰ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۸۰ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۸۲ ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک شریعتی ۸۵ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6092329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳