Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@17:31:02 GMT

بارسلونا در رویای تکرار کامبک رویایی ژانویه 2019

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۲۹۳

بارسلونا در رویای تکرار کامبک رویایی ژانویه 2019

بارسلونا امشب باید دست به کار بزرگی بزند و با اختلاف سه گل سویا را شکست دهد تا به فینال کوپا دل ری برسد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، امشب در نوکمپ بارسلونا میزبانی از سویا را برعهده دارد. دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری که بارسا برای رسیدن به فینال باید در آن به اختلاف سه گل بر سویا پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هفته پیش بازی رفت در سانچس پیسخوان با برتری 2-0 سویا به اتمام رسید.

آخرین بار که بارسا مجبور بود در کوپا دل ری کامبک بزند، به 31 ژانویه 2019 و برابر همین سویا بر می گردد.  بازی رفت یک چهارم نهایی را سویا در زمین خود با دو گل پیروز شده بود و بارسا مثل امسال باید با اختلاف سه گل پیروز می شد اما در نهایت 6 گل به میهمانش زد.

 

 

 

 

بارسا در 30 دقیقه اول توانست با دو گل پیش بیفتد و بازی را در مجموع به تساوی بکشاند. ابتدا فیلیپ کوتینیو بود که گلزنی کرد و ایوان راکیتیچ که حالا برای سویا بازی می کند، گل دوم بارسا را زد. 7 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که کوتینیو گل دوم خود و سوم بارسا را زد و سپس سرجی روبرتو حساب کار را 4-0 کرد.

سویا یکی از گل ها را پاسخ داد و شرایط طوری بود که با زدن یک گل دیگر می توانست به نیمه نهایی برود ولی لوئیس سوارز و لیونل مسی در 4 دقیقه پایانی دو گل دیگر زدند تا بارسا 6-1 پیروز شود.

 

 

 

 

البته بین آن بارسا و بارسای کنونی تفاوت زیادی وجود دارد و سویا نیز تیم به مراتب قدرتمندتری است.

مربی بارسا ارنستو والورده بود و مربی سویا پابلو ماچین. حالا کومان و لوپتگی هدایت دو تیم را برعهده دارند. جوردی آلبا، پیکه، لنگله، بوسکتس و لیونل مسی در بازی دو سال پیش برای بارسا به میدان رفتند و امشب نیز احتمالا در ترکیب ثابت خواهند بود. راکیتیچ برای بارسا بازی می کرد و حالا در عضویت سویا قرار دارد.

ضمن اینکه باید توجه داشت بارسا توانسته بود با حمایت 58 هزار هوادار خود کامبک بزند ولی بازی امشب در نوکمپ خالی از تماشاگر خواهد بود.

 

ایوان راکیتیچ بارسلونا سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان راکیتیچ بارسلونا سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!