Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:41:31 GMT

تعمیر لپ تاپ در محل

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۶۷۶

تعمیر لپ تاپ در محل

رایانه، توانایی ذخیره سازی اطلاعات بالایی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام امداد رایانه تهران، رایانه باعث پیشرفت و تحولی عظیم و خیره کننده‌ای، در زمینه های مختلف به بار آورده است. این زمینه ها شامل: پزشکی، مهندسی، هنر، جغرافیا و ... است، همچنین رایانه های شخصی، اطلاعات مهمی از افراد را نگهداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها، رایانه ها به جزئی جدا ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. به صورتی که زندگی خود را بدون رایانه ها نمی توانیم تصور کنیم. مثلا برای جستجوی ساده ای در اینترنت، ارسال پیام، برقراری تماس و ... به رایانه‌های شخصی نیاز داریم.

تصور کنید که یک روز لپ تاپ در اختیار ندارید، اگر شما کارمند، دانش آموز، دانشجو، شاغل و یا حتی خانه‌دار باشید، ممکن است به لپ تاپ نیاز داشته باشید، در این صورت کارهای شما در آن روز مختل می‌شود. برای یک جستجوی راحت و حرفه ای با صفحه نمایش بزرگ، قطعا به رایانه‌ی شخصی نیاز خواهید داشت.

حال تصور کنید که این وسیله‌ی ارزشمند و تاثیرگذار، آسیب ببیند، برای تعمیر آن چه اقداماتی را انجام می‌دهید؟ آیا بهترین تعمیر کار را برای تعمیر رایانه انتخاب نمی‌کنید؟ چه عواملی در انتخاب تعمیرکار تاثیر گذار است؟ آیا میزان تخصص فرد تعمیر کننده، حائز اهمیت است؟ تا چه حد سرعت انجام کار برای شما مهم است؟ محدوده‌ی هزینه ای که می خواهید انجام دهید چه قدر است؟ با ما همراه باشید تا در عین جواب دادن به تک تک سوالات شما، تیمی حرفه‌ای در زمینه‌ی تعمیر لپ تاپ را به شما معرفی کنیم.

امداد رایانه‌ی تهران خدمات بی‌نظیر کامپیوتر در محل را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگامی که کامپیوتر شما آسیب دیده می‌توانید با تیم با تجربه‌ی امداد رایانه‌ی تهران ارتباط برقرار کنید.

امداد رایانه‌ی تهران دارای نماد اعتماد اینماد دو ستاره و نماد ساماندهی می‌باشد که در انتهای صفحه‌ی سایت، می توانید آن را مشاهده کنید. با این تفاسیر، شما می‌توانید با خیال راحت به این شرکت اعتماد کنید و تعمیر لپ تاپ خود را انجام دهید.

شماره تماس‌های امداد رایانه‌ی تهران:

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴

۲۲۳۸۷۸۶۲

۸۶۰۲۲۹۰۷

۶۶۹۱۹۸۶۳

۳۳۵۲۹۶۶۴

سایت امداد رایانه‌ی تهران

(tamir-computer.com)

نماد اعتماد و ساماندهی

اگر بخواهیم که کاربران به کسب و کارهای اینترنتی اعتماد داشته باشند، یک تاییدیه توسط مرکز ثالث لازم است. در این صورت مردم از کسب و کارهای اینترنتی با اطمینان خرید می‌کنند و از اینکه سایت‌ها به تعهدات خود عمل می‌کنند، خیالشان راحت است. کامپیوترها، اطلاعات مهم شخصی، کاری و ... را در بر دارند.

پس باید رایانه‌ی شخصی خود را به افرادی قابل اعتماد بسپارید تا از در امان ماندن اطلاعاتتان، خیالتان راحت باشد. امداد رایانه‌ی تهران، خدمات لپ تاپ در محل را در شهر تهران، با نهایت آرامش خاطر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سایت امداد رایانه‌ی تهران (tamir-computer.com) یکی از سایت‌های خدماتی در این زمینه است که دارای نماد اعتماد و ساماندهی است. در این شرکت، اطلاعات شما کاملا محافظت می‌شود.

آرامش و اطمینان در خرید الکترونیک

سرعت انجام خدمات

از آنجایی که رایانه‌ی شخصی، نقش مهمی در زندگی کاری، شخصی و ... دارد، انسان نمی‌تواند به مدت طولانی به رایانه دسترسی نداشته باشد. پس در انتخاب تیم خدمات کامپیوتری خود باید دقت کنید زیرا باید تیمی را انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان لپ تاپ شما را تعمیر کند و در نهایت اطمینان به شما تحویل دهد.

انجام سریع خدمات کامپیوتری نشان می‌دهد که این تیم به زمان و وقت شما اهمیت می‌دهد. امداد رایانه‌ی تهران ۱۰ ایستگاه کاری در نقاط مختلف تهران ایجاد کرده است. شما با برقرای ارتباط با تیم امداد رایانه‌ی تهران می‌توانید کامپیوتر تعمیر شده‌ی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سرعت انجام خدمات کامپیوتری تاثیر گذار است

تخصص

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعمیر لپ تاپ یا رایانه‌ی شخصی، تخصص فرد تعمیرکننده است.  بنابراین باید لپ تاپ خود را به دست افراد با تجربه و متخصص بسپارید.

تیم امداد رایانه‌ی تهران، با به کارگیری افراد متخصص و متبحر در زمینه‌ی خدمات و تعمیرات کامپیوتری، یکی از درخشان‌ترین تیم‌ها برای انجام خدمات لپ تاپ در محل هستند.

تعمیرات خود را به تیم متخصص ما بسپارید

هزینه‌ی تعمیر لپ تاپ در محل

امروزه، هزینه‌ی تمامی اجناس، اقلام، خدمات و ... افزایش یافته است. هنگامی که وسیله‌ای خراب می‌شود، به صرفه‌تر است آن را تعمیر کنید تا جنس نو آن وسیله را تهیه کنید. چه بهتر هنگام انتخاب تیم تعمیر، تیمی را انتخاب کنید که تمام نواقص وسیله را رفع کند به صورتی که تا مدت‌ها به تعمیر نیاز نداشته باشد.

علاوه بر آن هر فردی هنگام هزینه کردن به این توجه دارد که قیمت تمام شده مناسب و به صرفه باشد. تیم امداد رایانه‌ی تهران خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این تیم تمام تلاش خود را می‌کند که هزینه‌ی تمام شده‌ی خدمات را کاهش دهد. همچنین این شرکت، برای خدمات لپ تاپ در محل، هیچ گونه هزینه‌ای در ارتباط با ایاب و ذهاب در تهران از مشتریان دریافت نمی‌کند، در نتیجه قیمت پایانی تعمیر لپ تاپ در محل کاهش می‌یابد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر کامپیوتر در محل امداد رایانه ی تهران ی تعمیر لپ تاپ رایانه ی شخصی لپ تاپ در محل رایانه ها ی خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟

پژوهشگران حوزه امنیت سایبری نسبت به روش جدید باج‌افزار‌ها برای ورود به سیستم‌های رایانه‌ای و قفل کردن فایل‌ها هشدار دادند.

به گزارش آنا؛ همه ما کم‌وبیش از خطرات بارگیری (دانلود) فایل‌های ناشناخته در اینترنت آگاه هستیم؛ اما خوب است بدانیم که بارگذاری (آپلود) فایل‌ها نیز می‌تواند منجر به مشکل شود. هنگام به اشتراک‌گذاری فایل‌ها به صورت آنلاین مراقب باشید، زیرا ممکن است به رایانه شما آسیب برساند یا اطلاعات شخصی شما را در معرض خطر قرار دهد.

مرورگر‌های وب امروزی بسیار قدرتمندتر از نسل‌های قبلی مرورگر‌ها هستند. آن‌ها می‌توانند داده‌ها را هم در مرورگر و هم در محل ذخیره فایل در رایانه دستکاری کنند. قابلیت‌های مختلف در اینترنت و رایانه مانند ارسال و دریافت ایمیل، گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم در عین آسان کردن کار‌ها برای کاربران، متأسفانه راه سوءاستفاده هکر‌ها از مرورگر‌ها را نیز هموار کرده است تا با فریب کاربران از طریق باج‌افزار‌ها وارد فایل‌های شما شوند و آن‌ها را قفل کنند. چنین اتفاقی به سادگی و در زمانی که سرگرم کار‌های معمول و آنلاین هستید می‌افتد.

نویسنده مقاله حاضر می‌گوید: «من یک دانشمند کامپیوتر هستم که در مورد امنیت سایبری مطالعه می‌کنم. من و همکارانم نشان داده‌ایم که چگونه هکر‌ها می‌توانند از طریق رابط برنامه‌نویسی به فایل‌های رایانه شما دسترسی پیدا کنند و به کمک برنامه‌های کاربردی وب در مرورگر‌های مدرن به فایل‌های سیستم شما برسند. این تهدید بیشتر متوجه مرورگر‌های گوگل کروم و مایکروسافت ِاج (Microsoft Edge) است و در مورد مرورگر‌های سافاری (برای اپل) یا موزیلا فایرفاکس صدق نمی‌کند. ۶۵ درصد از استفادۀ مرورگر‌ها به کروم اختصاص دارد و اِج نیز سهم ۵ درصدی دارد. تا آنجا که من می‌دانم، تاکنون گزارشی مبنی بر استفاده هکر‌ها از این دو مرورگر ثبت نشده است.»

باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟

مرورگر‌های امروزی هر کدام تقریباً یک سیستم عامل هستند. آن‌ها می‌توانند برنامه‌های نرم افزاری را اجرا کنند و فایل‌ها را رمزگذاری کنند. این قابلیت‌ها، همراه با دسترسی مرورگر به فایل‌های رایانه میزبان (از جمله فایل‌های موجود در فضای ابری، پوشه‌های مشترک و درایو‌های خارجی) از طریق دسترسی به فایل سیستم (File System Access API) فرصت جدیدی را برای باج‌افزار ایجاد می‌کند.

تصور کنید می‌خواهید عکس‌ها را روی یک ابزار آنلاین به صورت رایگان ویرایش کنید. هنگامی که عکس‌ها را برای ویرایش آپلود می‌کنید، هر هکری که ابزار ویرایش را کنترل می‌کند می‌تواند از طریق مرورگر به فایل‌های موجود در رایانه شما دسترسی داشته باشد. هکر‌ها به پوشه‌ای که از آن آپلود می‌کنید و همه زیرپوشه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. سپس هکر‌ها می‌توانند فایل‌های موجود در سیستم فایل شما را رمزگذاری و قفل کنند و برای رمزگشایی و باز کردن آن‌ها باج بگیرند.

باج افزار یک مشکل رو به رشد است. در سال ۲۰۲۳، سازمان‌ها بیش از ۱.۱ میلیارد دلار باج به نرم‌افزار‌های مهاجمان پرداخت کردند و در هر ثانیه ۱۹ حمله باج افزاری سازمان‌ها را هدف قرار دادند. افراد و سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و جهانی، بانک‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات ابری، اپراتورها، سرویس‌های نظارت بر تهدید، تولیدکنندگان تراشه، دولت‌ها، مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها، شرکت‌های بیمه، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی ادارات پلیس در رده قربانیان حملات باج‌افزاری هستند. امروزه باج‌افزار، رقابت تسلیحاتی شماره یک بین هکر‌ها و متخصصان امنیتی است. باج‌افزار‌های سنتی پس از اینکه هکر‌ها شما را فریب دادند تا آن را دانلود کنید، روی رایانه شما اجرا می‌شود.

دفاع جدید برای تهدید جدید

محققان دانشگاه بین‌المللی فلوریدا با همکاری گوگل نوع جدیدی از باج افزار را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند رایانه شما را از طریق مرورگر‌های وب آلوده کند. شناسایی این نوع باج‌افزار بسیار دشوار است و می‌تواند فایل‌های شما را رمزگذاری کند و تا زمانی که باج را پرداخت نکنید، آن‌ها را غیرقابل دسترس می‌کند. این باج‌افزار RøB نامیده دارد و در مرورگر اجرا می‌شود و معمولاً آنتی‌ویروس‌های سنتی نمی‌توانند آن را شناسایی کنند.

برای مقابله با این تهدید جدید، محققان سه رویکرد دفاعی را برای محافظت از رایانه پیشنهاد کرده‌اند روش اول برنامه وب را به‌طور موقت متوقف می‌کند تا فایل‌های رمزگذاری شده را شناسایی کند. رویکرد دوم، فعالیت برنامه‌های وب در رایانه را برای شناسایی الگو‌های باج افزارمانند رصد می‌کند. رویکرد سوم به کاربران در مورد خطرات اجازه دسترسی و ورود برنامه‌های کاربردی وب به فایل سیستم هشدار می‌دهد.

اگر می‌خواهید از رایانه خود محافظت کنید در مورد محل آپلود یا ذخیره فایل‌ها بیشتر احتیاط کنید. هکر‌ها می‌توانند از آپلود‌های شما برای دسترسی به رایانه شما استفاده کنند، بنابراین مراقب باشید که چه چیزی را به‌صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارید.

این گزارش از پایگاه اینترنتی دِ کانورسیشن به فارسی برگردان شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق