Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی بعدازظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی و شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: تغییرات قابل توجهی در سطح سواد مردم استان ایجاد شده و در سنین پایین وضعیت سوادآموزی استان در حد میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در سنین زیر ۴۰ سال با میانگین کشوری برابر هستیم اما در سنین ۵۰ سال به بالا که جزو جامعه هدف آموزش و پرورش نیست وضعیت مطلوبی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان در حوزه جامعه هدف ۳۵ سال به پائین در حد مطلوبی به لحاظ سوادآموزی قرار دارد، عنوان کرد: در استان ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر زیرپوشش سوادآموزی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال برنامه ما قرار دادن یازده هزار و ۷۰۰ نفر بود که باتوجه به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا این آمار بصورت صد در صدی محقق نشد.

قربانی بیان کرد: با تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر زیرپوشش سوادآموزی استان حدود ۹۰درصد برنامه‌های سوادآموزی استان محقق شد.

وی افزود: در سال گذشته کردستان جزو پنج استان موفق کشور بود که بیشترین شاخص‌های سوادآموزی را محقق کرده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • مد خوب، مد بد!