Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۴ هزار و ۷۵۰ دانشجو دارد که از این تعداد ۱۷۰۰ دانشجو در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شیخی، مدیر امور عمومی و رییس اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در سال جاری در حوزه خوابگاه‌ها اقدامات زیادی انجام شده است، اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۴ هزار و ۷۵۰ دانشجو در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۱۷۰۰ دانشجو در خوابگاه‌ها ساکنند و برای افزایش پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها یک خوابگاه جدید به تعداد خوابگاه‌های دانشگاه افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره خوابگاه‌های دانشگاه در خصوص نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها افزود: در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت اتاق‌ها به ۲ نفر کاهش یافته و مواد ضدعفونی کننده برقی در همه خوابگاه‌ها نصب شده است. همچنین به طور مرتب و روزانه خوابگاه‌ها ضدعفونی و گند زدایی می‌شوند.

شیخی در ادامه با اشاره به اهم قدامات انجام شده در حوزه خوابگاه‌ها از جمله دوجداره کردن پنجره‌های خوابگاه فرهنگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، خرید ۶ دستگاه کولر آبی، خرید ۸ دستگاه اجاق گاز رومیزی، نصب دستگاه ضد عفونی کننده برقی در تمامی خوابگاه‌ها، خرید ۳۰ دستگاه جدید و تعمیر ۱۵ دستگاه یخچال برای خوابگاه‌های دانشجویی افزود: در کنار این موارد تعمیرات اساسی خوابگاه‌ها نیز اعم از تعویض سیستم لوله کشی، تعویض موکت، نصب کپسول‌های آتشنشانی، تعویض ایزوگام و بهسازی اتاق‌ها انجام شد.

اصلاح و بهسازی آشپزخانه مرکزی و خرید مواد غذایی به صورت مستمر همچنین تلاش برای مکانیزه کردن پخت غذا، خرید و نصب خط e ۱ اینترنت پر سرعت، ارائه سرویس‌های نقلیه دانشجویی، نوسازی سیستم‌های گرمایشی وسرمایشی خوابگاه‌ها نیز از دیگر موارد صورت یافته جهت افزایش سطح رفاهی دانشجویان انجام پذیرفته است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی گفت: در معاونت فرهنگی دانشجویی نیز فعالیت‌های زیادی جهت بهبود سطح عملکرد کارکنان صورت یافته است که از جمله می‌توان به راه اندازی فیبر نوری برای معاونت فرهنگی، تامین وسیله نقلیه جهت سهولت در انجام امور اداری برای کارمندان، همکاری با مدیریت فرهنگی در ایام و مناسبت‌های مختلف، همکاری با مدیریت مفدا جهت ساخت و بهره‌برداری استودیو مفدا، همچنین پیگیری مواردی چون، نوسازی ملزومات اداری، ایجاد فضای سبز، احداث مهمان سرا برای مهمانان معاونت فرهنگی و همکاری با مدیریت دانشجویی جهت احداث خوابگاه متاهلی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند دانشگاه صنعتی بیرجند آمایش آموزش عالی ادغام دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی زنجان معاونت فرهنگی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود

حجت الاسلام هادی شیرازی مدیرعامل انتشارات خط مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره حال و هوای این نمایشگاه در سال‌های گذشته گفت: شروع دوباره نمایشگاه بعد از قصه ویروس منحوس کرونا، شجاعتی می‌خواست که الحمدلله اتفاق افتاد و روال خوبی را پی گرفت و به نظر بنده سال به سال هم رشد کرد و مردم به نسبت سال‌های قبل استقبال بهتری داشتند. هرچند هنوز به آن سال‌های قدیمی‌تر و گذشته که خیلی اهالی هنر و ادب حضور چشمگیرتری داشتند و فضای شیرین‌تری نسبت به سال‌های نزدیک‌تر ما داشت، نرسیده ولی امیدوارم که این جریان نیز رخ دهد و آن حالت پدری که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حوزه فرهنگ می‌رود، اتفاق بیفتد.

وی درباره استقبال مخاطبان از این رویداد فرهنگی گفت: مردم با نمایشگاه کتاب قهر نیستند، اما مسأله کتاب باید بیشتر به عنوان یک نیاز جا بیفتد. هرچقدر اقتصاد مردم و خانوارها کوچک شود، تاکید بر کتاب به عنوان یک نیاز اساسی سخت‌تر می‌شود. باید بین همه مردم این نکته را جا بیندازیم که کتاب یک مسئله حل کن است و نیازهای آدمی را در مسیر زندگی حل می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: در حال حاضر چند جایگزین برای کتاب پیدا شده است که یکی از آنها فضای مجازی و آموزش‌هایی در این فضاست. این فضا به نحوی جایگزین کتابخوانی مردم شده است که جایگزین دقیقی نیست؛ هر چیزی باید سر جای خودش قرار بگیرد. در عین حال مردم با کتاب آشتی‌اند، با نمایشگاه کتاب هم مشکلی ندارند ولی باید این اتفاق درست و جامع رخ دهد و مردم جایگاه کتاب را درک کنند تا نمایشگاه کتاب هم رونق اساسی به خود بگیرد.

وی درباره کیفیت کتاب‌ها در طی دوره‌های مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مسأله کیفیت کتاب یک موضوع نسبی است و به ناشران بستگی دارد. ممکن است یک ناشری کیفیت کارش را در طول این سال‌ها هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ تولید ارتقا داده باشد و ممکن است ناشرانی هم باشند که کیفیت کارشان مثل گذشته‌شان باشد. نمی‌توانم بگویم اتفاق مهمی در این سال‌ها رخ داده است. پیش از این در فضای ادبیات، فرهنگ و کتاب هر روز یک اتفاق و حرکت جدی ملی داشتیم، اما حالا به شدت جای خالی این حرکت‌ها حس می‌شود.

شیرازی افزود: مسایل صنعت نشر با یک یا دو ایده حل نمی‌شود. امروزه می‌گویند به دنبال رقم زدن زیرساخت‌ها هستند و این مسأله‌ای زمان بر است. اگر بخواهیم برای صنعت نشر اتفاق مبارکی بیفتد باید پای حرف جدی خود اهالی صنعت، به‌ویژه بخش خصوصی صنعت نشر نشست. اگر اهالی این حوزه و اهالی اکوسیستم نشر بگویند که دغدغه و مسئله‌شان چیست، آنگاه می‌توان به رخ دادن اتفاقات اساسی برای این صنعت امیدوار بود.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی تهران برپا می شود.

کد خبر 6087681

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود