Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@02:34:58 GMT

پیگیری ۲ وعده ۱۴۰۰ زنگنه از زبان خودش

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۴۳۳

پیگیری ۲ وعده ۱۴۰۰ زنگنه از زبان خودش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیژن زنگنه در پاسخ به اینکه "آیا طبق وعده‌ای که داده بودید، تمامی میادین مشترک نفتی و گازی کشور تا پایان دولت تعیین تکلیف می‌شوند؟"، اظهار داشت: بله محقق می‌شود؛ تا نیمه سال 1400 پیمانکار توسعه در تمامی میادین مشترک انتخاب و فرآیند توسعه آنها تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت در پاسخ به اینکه "آیا تا پایان دولت، گازرسانی به زاهدان تکمیل می‌شود؟"، گفت: زاهدان گازرسانی شده است و فقط شبکه داخلی این شهر باید تکمیل شود که این شبکه در حال تکمیل است.

وی افزود: برای گازرسانی به زابل باید خط را برسانیم که تا پایان دولت می‌رسانیم و خط لوله گازرسانی به کنارک ـ چابهار به‌دلیل مشکلی که برای تأمین ورق پیدا کردیم و ظرفیت لوله‌سازها را اولویت به تکمیل خط لوله گوره به جاسک داده‌ایم، چندماهی تأخیر خواهد داشت اما این پروژه نیز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، تکمیل گازرسانی به زاهدان، تکمیل پایانه نفتی جاسک، تعیین تکلیف تمامی میادین مشترک، جلوگیری از سوختن گازهای مشعل و بهره‌برداری از مرحله نخست فاز 11 پارس جنوبی، 5 وعده مهم وزیر نفت برای تحقق در سال 1400 است.

کد خبر 588601 برچسب‌ها بیژن نامدار زنگنه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور مبنی بر تسریع در فرایند تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق، این اقدام در ۲ سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به حجمی که این کالاها از انبارهای بنادر، گمرکات و اداره اموال تملیکی اشغال می‌کنند و هزینه بالای نگهداری از آنها که موجب ضرر به بیت‌المال می‌شود، دستور داده شد تا نسبت به تعیین تکلیف آنها از مراجع قانونی اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌ها به صورت ویژه رسیدگی و مورد پیگیری قرار گیرد.

دهقانی گفت: این پرونده‌ها از طریق فروش و بازگشت به مالک، تعیین تکلیف شده و از مجموع آن، حدود چهار هزار میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۹۹ فقره پرونده از طریق برائت و ۱۹۲ فقره نیز به لحاظ غیرقابل مصرف بودن از طریق معدوم‌سازی تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با قدردانی از پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستان‌های آبادان، خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) و تلاش‌های مدیران اداره اموال تملیکی استان، گفت: از آذرماه سال گذشته با تعیین نماینده‌ای از اداره کل اموال تملیکی استان برای مراجعه به شعب تعزیرات و پیگیری پرونده‌های فاقد رأی، ۹۱۰ رأی قطعی از سوی این شعب صادر شد که روند تعیین تکلیف کالا در انبارهای استان را صعودی کرده است.

دهقانی گفت: فروش ۵۶ دستگاه خودرو به ارزش حدود هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال، ۳۴۸ شاخه لوله آهنی به ارزش ۳۴۵ میلیارد ریال، یک کانتینر لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۳۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال و پارچه‌های قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال، یک فقره انهدام تخصصی دارو از پرونده‌های مهم تعیین تکلیف شده استان در سال گذشته است.

وی افزود: همچنین ۹۶۰ تن برنج به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶۹۸ تن ذرت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به عنوان مصرف ثانویه تعیین تکلیف و به فروش رسید.

کد خبر 6091998

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال