Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در یک ارزیابی منصفانه همه دیدگاه‌ها و گروه‌ها در انقلاب خدماتی داشته‌اند و خطاهایی کرده‌اند اما آنچه مهم است اقدامات در گام دوم انقلاب است به نظر من و حزب موتلفه دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب برای مردم معنا ندارد.

به گزارش برنا، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در همایش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: زمان ما دوران گام دوم انقلاب است، گام اول با تمام سختی ها گذشته است و هرکدام از سلایق انقلاب می خواستند کشور رابه اوج و شکوه برسانند اما تفاوت دیدگاه‌ها گاها به خشونت برای حذف دیدگاه های مختلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در یک ارزیابی منصفانه همه دیدگاه‌ها و گروه‌ها در انقلاب خدماتی داشته‌اند و خطاهایی کرده‌اند اما آنچه مهم است اقدامات در گام دوم انقلاب است به نظر من و حزب موتلفه دیگر اصولگرا و اصلاح‌طلب برای مردم معنا ندارد.

بادامچیان اضافه کرد: نیروی تحصیلکرده به اندازه کافی در این چهل و دو سال در کشور رشد داشته و جایگاه دفاعی لازم را هم داریم در کنار این دستاورد ها مشکلات زیادی در امور معیشتی مردم هم وجود دارد هیچکدام از جناح های سیاسی نمی خواهند مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند درگیری های جناحی هم در این چند سال کشور را از استفاده از نیروهای کارآمد محروم کرده است.

او افزود: همه باید در کنار گذاشتن تنش ها تلاش کنیم و دولتی را انتخاب کنیم که به این مواضع باور داشته باشد و از همه نیروهای انقلاب استفاده کند و به طراحی جدید برای نظامی با مردمسالاری دینی روی بیاورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گام دوم انقلاب حزب موتلفه دیدگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند