Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید هاشم موسوی جهان‌آبای  در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خان احمد باشت که با حضور معاون رئیس جمهور  در امور اجرایی و معاون اقتصادی استاندار  برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی خان احمد باشتی  با مساحت با 100هکتار که 70 هکتار آن عرصه صنعتی  ایجاد شده است.

 وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم از جمله برق، آب  و گاز این شهرک تامین شده است، افزود: شهرک صنعتی خان احمد در شاهراه حیاتی شمال جنوب و محور مواصلاتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس ، خوزستان، بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک و ممتازی که دارد از شهرک های صنعتی خوب استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در حال حاضر ۴۷ درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در شهرستان باشت معادل۳۳ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

 موسوی در ادامه گفت: طرح کارخانه بیواتانول که از پروژه های جهش تولید به شمار می رود در زمینی به مساحت  قریب بر 15 هکتار بوده که در ابتدای کار با اسناد خزانه زمین احداث این کارخانه اخذ شد.

وی ادامه داد: زمین احداث کارخانه بیواتانول در مرداد ماه سال گذشته  با سرمایه گذاری  بیش از 39 میلیارد ریال  شروع به فعالیت کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است و امیدواریم که با تزریق اعتبارات  در سطح ملی و  تسهیلات این پروژه از روند خوبی برخوردار شود.

 موسوی در ادامه گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 135 نفر ایجاد می شود.

وی ابراز کرد: با حمایت های صورت گرفته در سال های اخیر از جمله تقسیط بدون بهره حقوق انتفاع و تخفیف ۵۰ درصدی حق بهره بردای از زمین و زیرساخت های صنعتی شرایط خوبی برای سرمایه گذاری درشهرک صنعتی خان احمد ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

 موسوی خاطرنشان کرد:  از دیگر پروژه های مهم  این شهرک کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در زمینی به مساحت قریب بر هفت هزار مترمربع و اشتغال 22 نفرو  از مهمترین طرح های در شهرک صنعتی خان احمد  باشت است.

 در ادامه حشمت الله صمیمی دوست اظهار کرد: پروژه احداث کارخانه بیواتانول زیرمجموعه سازمان ئیدرو وابسته به وزات صنعت است.

معاون اقتصادی استاندار گفت: براساس برآورد کارشناسی شده قریب بر 800 میلیارد تومان  در این طرح باید هزینه شود تا این طرح به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد..

وی ادامه داد: مبلغ  400 میلیارد تومان اعتبار این پروژه  از سوی سازمان ئیدرو  وابسته به وزارت صنعت و معدن تامین و مبلغ 400 میلیارد تومان دیگر از طریق تسهیلات بانکی  به این پروژه  اعتبار تزریق می شود.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: در آخرین پیگیری های که از سوی استاندار انجام گرفته با مدیرعامل بانک سپه کشور  مقرر شد که این بانک با همکاری بانک صنعت معدون و بانک ملی این پروژه تامین مالی شود.

انتهای پیام/82031

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد صنعت آب کهگیلویه و بویراحمد شهرک صنعتی خان احمد کارخانه بیواتانول شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری