Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان در همایش خانه احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: میزان رای ملت است یعنی میزان حداکثری ملت است اما برخی دوستان از انتخابات حداقلی خوشحال می‌شوند. ما باید با مردم صادق باشیم و باید بپذیریم اعتماد عمومی تا حد زیادی کاهش یافته است.

وی افزود: دولت بیشترین نقش را در افزایش مشارکت در انتخابات آتی دارد، این قضیه برای قوه قضاییه هم مصداق دارد که من از آن تشکر کرده و تاکید می‌کنم باید این اقدامات همه‌جانبه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ برای ملت مطالبه است، ادامه داد: در این ۴۲ سال پس از انقلاب هنوز نظام انتخاباتی ما حزبی نیست و تلاش‌هایی هم ما در مجلس دهم داشتیم اما هربار صحبت از آن کردیم یک فراکسیون غش می‌کرد.

کواکبیان با انتقاد از صدا و سیما بابت پخش سخنان یک سری افراد از جناح های خاص گفت: صداوسیما نباید فقط به پخش سخنان افراد از جناح‌های خاص تکیه کند و باید همه احزاب و جناح‌ها را ببیند.

216216

کد خبر 1492204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"