Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلای به کرونا در استان بوشهر باید همه افراد نسبت به رعایت مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی تووجه خاصی داشته باشند.

وی خواستار پرهیز از سفر به استان‌های پرخطر برای کنترل همه‌گیری کرونا شد و ادامه داد: همه افراد باید از ماسک استفاده کرده و دورهمی‌ها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز اخیر ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۹ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۸ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و هشت نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

کشمیری با اشاره به فوت یک بیمار جدید در استان بوشهر افزود: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۱ مورد رسیده است.

وی گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۴۲۳ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

کد خبر 5161094

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا گرگان بوشهر شیراز زلزله مشهد لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات 1400 اردبیل مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا کرونا در استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد