Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:02:04 GMT

سامانه تلفنی تاکسیرانی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۰۱۹

سامانه تلفنی تاکسیرانی راه اندازی شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره ۱۸۰۰ صبح امروز با حضور مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و دکترمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.

در این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان، در مرکز کنترل و نظارت هوشمند، نحوه کنترل و مانیتورینگ رفتار تاکسیرانان برای سرویس رسانی به شهروندان پایتخت تشریح شد و نسبت به افزایش گشت های بازرسی خطوط در روزهای پایانی سال تاکید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح وارایه گزارشی از نحوه فعالیتها، اقدامات، برنامه های درپیش رو بهمراه چالش های این سازمان افزود: تاکسیرانان و توجه به درخواست های آنها اصلی ترین هدف سازمانیست بنابراین درتلاش هستیم تا باروش های وابزارهای نوین ارتباطی بستر مناسب برای شنیده شدن صدای آنها فراهم سازیم.

وی گفت: نوسازی ناوگان و افزایش نرخ کرایه دو موضوع با فراوانی بالای پیام دریافتی است که اهتمام جدی در باره هر دو موضوع به صورت ویژه در دستورکار دو معاونت سازمانی قرار گرفته است.

 وی در بازدید بخش نوسازی ناوگان گفت: با توجه به ضرورت تکریم تاکسیرانان در مراجعات سازمانی و تصریح پاسخگویی به آنها واحد نوسازی به محل جدیدی جنب ورودی سازمان منتقل شد و تمام فرآیندهای جاری جهت اطلاع یابی اولیه و پاسخ به سوالات متداول آنان در بدو ورود بابرپایی میزخدمت، نصب اطلاعیه های مورد نیاز شفاف سازی می‌شود.

مصطفی کاظمی اسفه؛ مشاورعالی و مدیرکل دفترشهردارتهران ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی دکتر حناچی شهردار تهران در آستانه ورود به سال ۱۴۰۴ وآرزوی توفیق و سلامتی برای فعالان این بخش، با قرائت صلوات و فاتحه برای درگذشتگان کرونایی سازمان تاکسیرانی خاطرنشان ساخت: امیدواریم سال جدید را بتوانیم با رویکرد های جدید به حوزه حمل و نقلی منجمله تاکسیرانی آغاز کنیم.

وی بااشاره به فشار بالای اقتصادی به اقشارضعیف تر جامعه گفت: شرایط فعلی تابع جنبه‌های اقتصادی می‌باشد که در بخش‌های حمل و نقلی به ویژه تاکسی منجر به وارد شدن فشار بیشتری به آنها وضرورت توجه جدی تری را به دنبال دارد.

 کاظمی ضمن برشمردن مشکلات سه گروه ویژه رانندگان حمل و نقلی در بخش تاکسی و اتوبوس و مترو رانندگان اضافه کرد: امروز اولین نوبت برای واکسن کرونا در سازمان بهشت زهرا در حال انجام است و باید تلاش کنیم گروه های حمل و نقلی و به ویژه رانندگان برای تزریق واکسن کرونا در اولویت باشند و در این گروه قرار بگیرد.

همچنین در ادامه این مراسم مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه نسبت به معیشت رانندگان از تصویب افزایش نرخ کرایه های سال آتی در شورای اسلامی شهر تهران خبرداد و گفت: از ابتدای ورودم به حوزه حمل ونقل وترافیک توجه به سختی کار وتوجه به معیشت رانندگان تاکسی جزو اولویت های کاری قرارداشته باشد.

در این مراسم اولین تماس تلفنی با سامانه صدای تاکسی باشماره 1800 برقرار شد و مهندس کاظمی آرزوی برکت از خداوند متعال برای تاکسیرانان وتلاشگران این عرصه از خداوند خواستار شد.

 براساس این گزارش، در این مراسم معاون حمل ونقل وترافیک و مشاورعالی ومدیرکل دفتر شهردار از 10 تاکسیران برجسته بامحوریت های مختلف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تاکسی سامانه تلفنی حمل و نقلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: سامانه مردمی نظارتی در دیوان محاسبات راه اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات مازندران حسن بابایی کشتلی، مدیرکل دیوان محاسبات مازندران با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه نظارتی دارای اختیارات وسیع در حوزه نظارت بر بیت المال است، اظهار داشت: با توجه به ماهیت مردمی انقلاب اسلامی و لزوم نقش آفرینی مردم در همه شئون نظام از جمله حوزه نظارت، دیوان محاسبات با تدابیر رئیس کل محترم اقدام به راه اندازی مجمع ناظران مردمی در سطح استان های مختلف کشور کرده است.

وی افزود: هر جا مردم ورود کردند و نظارت ها به صورت مردمی دنبال شد، کارایی‌ها افزایش پیدا کرد و شائبه فساد در آن‌ها کمتر شد.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به راه اندازی سامانه 198 در این مجموعه نظارتی اشاره و تصریح کرد: گزارش‌های مردمی در خصوص تخلف و انحراف دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی اعلام شده در سامانه 198 توسط حسابرسان دیوان محاسبات با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: وجود تعداد بالای پروژه‌های نیمه تمام و رها شده، مشکلات عدیده در حوزه درمان، پایین بودن درآمدهای دولت در استان، زمین خواری و دست اندازی به منابع طبیعی و فعالیت 30 درصدی شهرک های صنعتی و تعطیل بودن تعداد زیادی از صنایع استان و عدم توجه کافی به مراکز مهم مطالعاتی و زیر بنایی در سطح مازندران از جمله چالش های مهم در استان است که دیوان محاسبات برای حل آن با تلاش همکاران ساعی در این نهاد نظارتی ورود کرده است.

وی حل مساله پسماند را ضروری خواند و گفت: متاسفانه عدم اجرای نیروگاه زباله‌سوز ساری موجب تحمیل هزینه‌های سنگین زیست محیطی و مالی بر شهرداری‌های استان شده و باید برای تسریع اجرای آن با جدیت اقدام عملی شود.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران ادامه داد: مازندران در گذشته قادر به تامین نیروی برق سه استان بود اما امروز قادر به تامین برق استان مازندران نیست و در صورت عدم تحقق توسعه زیر ساخت‌های تامین برق با چالش های متعددی در آینده روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران