Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش یکی دیگر از بازی های جام امیر قطر به پایان رسید و پس از تیم های الدحیل و الریان، تیم السد نیز توانست خود را به جمع چهارتیم پایانی رساند

به گزارش طرفداری، پس ازبازی شب گذشته بین تیم های الدحیل و الشمال که با پیروزی الدحیل به پایان رسید و تیم های الریان و الخریطیات که با برتری الریان تمام شد، دقایقی پیش یک دیدار دیگر نیز به پایان رسید و تیم السد توانست با پنج گل تیم الغرافه را در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا السد به همراه دو تیم الریان و الدحیل در میان سه تیم نهایی این رقابت ها قرار گرفتند.

نکته جالب در دیدار امروز السدی ها، درخشش بازیکنان بزرگ این تیم بود که توانستند به راحتی تیم الغرافه را از پیش رو بردارند. از پنج گلی که یاران ژاوی وارد دروازه حریف کردند، بغداد بونجاح بریس کرد و دو بار توانست دروازه حریف را باز کند. این مهاجم به جز دو بار گلزنی دو پاس گل نیز از خود به ثبت رساند.

نام تائه هی ستاره کره ای السدی ها نیز در این دیدار توانست یک بار دروازه حریف را باز کند یک پاس گل نیز برای دیگر بازیکن تیمش مهیا کرد. اکرم عفیف و سانتی کازورلا نیز موفق شدند یک گل و یک پاس گل در این بازی به ثبت برسانند. یوسف عبدوریسگ گل پنجم السدی ها را به ثمر رساند.

حالا با برتری ژاوی و بازیکنانش در این بازی، آنها باید درانتظار نتیجه دیدار تیم های العربی و السیلیه بمانند تا حریف این تیم در مرحله نیمه نهایی مشخص شود تا در نهایت یکی از این تیم راهی فینال شوند. در سوی دیگر هم تیم الدحیل باید برابر الریان به میدان برود تا دومین تیم فینالیست نیز به این ترتیب مشخص شود.

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با پیروزی ۴-۲ برابر والنسیا سه امتیاز بازی را کسب کند. آنها ابتدا با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند اما اخراج دروازه‌بان حریف و سپس هت‌تریک روبرت لواندوفسکی همه چیز را تغییر داد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی در مورد وضعیت تیمش و تصمیمش برای ماندن در بارسا صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
باید بازی را دوباره تماشا کنم، اما احساس می‌کنم در زمان مالکیت باید آرامش بیشتری داشته باشیم. باید توپ را از این طرف به سمت دیگر انتقال دهیم و از این کار نترسیم.

از عملکرد همه راضی هستید؟
بله ما خوب بودیم، اما اشتباهات فردی دوباره به ما آسیب زد. ما روی ضربات ایستگاهی حریف خوب عمل نکردیم، چیزی که بارها روی آن کار کرده‌ایم.

عملکرد فرمین لوپز؟
من برای فرمین خیلی خوشحالم. به دلیل نحوه بازی والنسیا او را فیکس کردم و خوشحالم. فرمین بازیکن کلیدی‌ای برای ماست و کسی است که بازیکنان خط حمله و هافبک را به همدیگر وصل می‌کند.

هت‌تریک لوا و آینده او؟
او نشان داد هنوز هم از بهترین مهاجم‌های جهان است. من در مورد آینده‌اش صحبت نمی‌کنم. چیز جدیدی وجود ندارد. الان من برای او بسیار خوشحالم. او شجاعت و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ماندن در بارسا؟
تصمیم من برای ماندن ساده است. احساس مسئولیت می‌کردم و معتقد بودم که بهتر است کنار بروم، اما ماه‌ها گذشت و اکنون در باشگاه چیز اعتماد‌به‌نفس زیادی می‌بینم. حمایت باشگاه، رئیس، دکو و بازیکنان را احساس کردم. این نکته بسیار اساسی بوده است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد