Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در پی فرارسیدن سالگرد ارتحال آیت الله بطحایی گلپایگانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، 26 اسفند ماه 1399 یادآور رحلت جانسوز عالم ربانی،  فقیه مجاهد ، استاد حوزه و دانشگاه و سرباز ولایت و خدمتگزار مردمی آیت الله دکتر سیدهاشم بطحایی گلپایگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شخصیت دلسوزی که مکتب اسلام خط قرمز مرزبندی اش در تبعیت از خدای متعال و توسلش به ائمه اطهار هم سلوکش در تبیین بازگشت اعتماد جوانان به دین رسول خدا بود.
ایشان فردی آگاه به امور زمان و الحق مدافع محرومین در دیدار با مسئولان نظام بود. تربیت فرزندان وارسته و شاگردان انقلابی بزرگترین ثمره مرخیر و برکت ایشان در دوران زندگی معظم له بوده است. هر چه از زندگی ساده و بی پیرایه ایشان که به شهادت دوستان و علمای دینی سخن بگوئیم شاید در این مقال نجنبد.
این روحانی انقلابی عشق  و خدمت به مردم و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه را ضامن دوام و بقای نظام میدانست و رهمنودهاو تالیفات ایشان که امروزه در حوزه و دانشگاه به عنوان منبع و مرجع مورد استفاده قراز میگیرد مهمترین سند عزت و بزرگمردی آیت الله فقید بود.
در سالروز رحلت جانسوز این عزیز از دست رفته که سالهای متمادی در عضویت مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم استان تهران منشا خیر وبرکت بوده اند دعا میکنیم برسر سفره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ع مورد شفاعت اهل بیت قرار گیرند.
از خدای منان برای روح مطهرش مغفرت الهی را آرزومندیم.
جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمعیت جوانان انقلاب اسلامی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور