Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:59:12 GMT

وقتی که دست ادمین منچستر به دکمه لایو خورد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۶۶۴

مدیر حساب کاربری باشگاه منچستریونایتد بدون اینکه اطلاع داشته باشد، از صفحه اینستاگرام این باشگاه تصاویری را به صورت زنده پخش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ظهر چهارشنبه حساب رسمی باشگاه منچستریونایتد در اینستاگرام به صورت تصادفی برنامه زنده ای را منتشر کرد که 37 هزار نفر در حال مشاهده آن بودند اما در واقع جز صفحه سیاه، هیچ چیز دیگری مشخصی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پخش زنده از اینستاگرام فقط 30 ثانیه به طول انجامید ولی در همان زمان بیش از 37 هزار نفر در حال مشاهده تصاویر منتشره از صفحه رسمی منچستریونایتد بودند که صفحه سیاهی را نشان می داد و تنها از صداهای اطراف مشخص می شود که فردی در حال خوردن ناهار است و این مسئله هواداران را گیج کرده بود.


پس از گذشت 30 ثانیه، سرانجام این ویدیو که برای 39.4 میلیون دنبال کننده صفحه منچستریونایتد پخش می شد، متوقف گردید ولی این مسئله نیز باعث نشد تا کلیپ عجیبی از این ویدیو در فضای مجازی منتشر نشود. جالب اینکه افراد زیادی برای ارسال پیام در مورد این حادثه به شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.


پیتس ایوانس از مدیران محتوا و شبکه های اجتماعی در توئیتر خود نوشته است: به نظر می رسد یکی از مدیران منچستر در حال گرم کردن ناهارش در مایکروویو است و یک فنجان چای نیز درست می کند

 

.


یکی دیگر از کاربران توییتر گفت: "دیدن اینکه حساب کاربری منچستریونایتد که به طور زنده در اینستاگرام برای 40 میلیون فالوور گرم شدن ناهار را نشان می دهد، یادآوری خوبی است برای اینکه بفهمیم همه ما انسان هستیم و همه اشتباه می کنیم!"


تانکردی پالمیری خبرنگار CNN و beIN Sport نیز در این خصوص نوشته است: "پخش مستقیم از حساب اینستاگرام رسمی منچستر یونایتد از آشپزخانه، در واقع از خوش شانسی بسیار زیاد مدیر شبکه های اجتماعی منچستر بود. تصور کنید که اگر این پخش زنده به طور اتفاقی از توالت شروع می شد..."


سال گذشته بود مارک جورادو به طور تصادفی و با ارسال پیامی در شبکه های اجتماعی، انتقالش از بارسلونا به منچستر یونایتد را فاش کرد. یونایتد در ماه می برای به خدمت گرفتن این مدافع راست 16 ساله اسپانیایی با بارسلونا به توافق رسید اما زمانی که او کامنتی را در اینستاگرام ارسال کرد که هنوز اطلاعیه رسمی دو باشگاه درخصوص این انتقال منتشر نشده بود.

 


جورادو در زیر پست برونو فرناندس به نوعی تلاش برای موفقیت با منچستریونایتد را اعلام کرد. او به سادگی با ارسال یک ایموجی عضلانی که به نوعی پشت بازوی خود را نشان می دهد و پیام "ما به مبارزه ادامه می دهیم"، انتقالش را به جمع شیاطین سرخ لو داد.

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت