Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی ۱۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص آخرین موارد ابتلا به بیماری کرونا در استان گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶۲ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: تاکنون ۴٢ نمونه مشکوک به کرونا انگلیسی جهت بررسی به آزمایشگاه ژنتیک ارسال شده که متأسفانه نتیجه ١١ مورد از آنها مثبت اعلام شده؛ بدین ترتیب تا کنون ١١ مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده است.

دکتر سلمانی افزود: این افراد از شهرستان های یزد، اردکان ، میبد و خاتم بودند.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، ۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد.

وی  خاطر نشان ساخت:  در حال حاضر، ۱۶۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سلمانی تصریح کرد:  با توجه به این که سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است؛ اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی ها بیش از پیش مورد تاکید است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان یزد آمار ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی