Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:52:20 GMT

پنج طرح اقتصادی و ورزشی در شهربابک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۹۷۵

پنج طرح اقتصادی و ورزشی در شهربابک افتتاح شد

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند استاندار کرمان با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان امروز(چهارشنبه) جهت افتتاح و بازدید از چند پروژه به شهرستان شهربابک سفر کرد.

در ابتدا با افتتاح زمین چمن مصنوعی باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک به نمایندگی از سایر پروژه ها با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد سه زمین ورزشی باشگاه مس از جمله زمین چمن برای روستاهای مهرآباد, گیشنیزوئیه, اشکور, کمسرخ, مرج, پاقلعه و کانون امام خمینی به صورت همزمان به‌بهره‌برداری رسید.

سپس پروژه راه اندازی مجدد کارخانه کاشی آماتیس شهربابک با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم و فرماندار شهربابک افتتاح شد.

بخشی از مشکلات کارخانه کاشی و سرامیک آماتیس در حوزه پرداخت بدهی‌های این واحد به شرکت گاز استان کرمان، بود که در بازه زمانی چند روز پس از وصل گاز این مجموعه، ۱۵۰ کارگر در مجموعه کاشی و سرامیک آماتیس مشغول به کار شدند.

این کارخانه از سال ۹۴ تا امروز با ۲۰۰ نیرو تعطیل شده و اخیرا تیم جدید مدیریتی این کارخانه با کمک دولت و حاکمیت به صورت مجدد این کارخانه را در راستای عمل به سیاست‌های کلان کشور راه اندازی کردند.

پس از آن استاندار کرمان و هیات همراه تصفیه خانه آب شرب شهربابک را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح کرد که این پروژه حمایتی بزرگ در راستای رفع مشکلات مردم شهربابک محسوب می‌شود.

افتتاح تصفیه‌خانه آب شهربابک با هدف ارتقای کیفیت آب شرب این منطقه از استان کرمان بود که این تصفیه خانه با ظرفیت ۹۰ لیتر بر ثانیه، آرسنیک را به روش جذب سطحی، از آب شرب این خطه حذف می‌کند.

استاندار کرمان علاوه بر ادای احترام به شهدای شهربابک، همچنین از حمام قدیم موزه مردم شناسی و آتشکده مسجد برخی خانه های بومی ساکنان میمند بازدید و با ملاقات مردمی در محل فرمانداری به مشکلات مردم این خطه رسیدگی شهربابک کرد.

استاندار کرمان همچنین در نشست مشترک ستادهای اقتصادمقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید در شهربابک با تقدیر از رسانه ها و مدیران استانی و شهرستانی، توزیع تولید ثروت را عامل توسعه متوازن خواند.

علی زینی وند مسئولیت اجتماعی و خدمات واحدهای بزرگ معدنی، صنعتی را یک وظیفه و نه یک لطف عنوان کرد و خواستار نگاه همه جانبه آنها به استان و کار در زمینه های مختلف از جمله گردشگری و خدمات شد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز، با بیان اینکه زینی وند، استانداری جوان، باانگیزه، پرتلاش و خلاق است، خواستار همراهی همگانی و به‌ویژه مدیران با استاندار و سرعت دادن به اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهربابک شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان آب و فاضلاب علی زینی وند شهربابک استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مجلس شورای اسلامی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان آب و فاضلاب علی زینی وند شهربابک استانداری کرمان اخبار کنکور استاندار کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند