Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:19:44 GMT

هیچ عذری برای عدم اجرای احکام قضایی پذیرفته نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۳۵۳

هیچ عذری برای عدم اجرای احکام قضایی پذیرفته نخواهد شد

ایسنا/گیلان دادستان مرکز استان گیلان گفت: هیچ عذری برای عدم اجرای احکام قضایی از سوی دستگاه های متولی انفال پذیرفته نمی شود.

سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در نهمین نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۱۸۰۰۰ حکم قضایی با گزارش دستگاه های متولی انفال در محاکم قضایی استان گیلان مبنی بر بی حقی متصرفین صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از دستگاه های متولی انفال که به بهانه نبود تجهیزات و امکانات در برخی موارد احکام رفع تصرف صادره از سوی دستگاه قضایی را اجرا نکرده اند هشدار داد: در سال آینده هیچ عذری برای عدم اجرای احکام قضایی پذیرفته نخواهد شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۶۰۰ هکتار اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی با اعلام اینکه با پیگیری دستگاه قضایی برای تالاب انزلی، سد منجیل و برخی رودخانه های استان گیلان از جمله سفیدرود برای وزارت نیرو سند مالکیت صادر شده است افزود: از آغاز امسال تاکنون ۳۹ بازدید میدانی در حوزه انفال توسط رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان گیلان صورت گرفته و از تغییر کاربری ۲۰۵ هکتار اراضی ملی توسط دستگاه قضایی جلوگیری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه قضائی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوب پور، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6098009

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • احکام مالیاتی قانون ساماندهی کولبری و ملوانی ابلاغ شد
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان