Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است که تیمش بازی کاملی انجام داده و نمی تواند از بازیکنانش چیزی بیش از این بخواهد.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از صعود این تیم به فینال کوپا دل ری در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش مقابل سویا صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان پس از این دیدار گفت:

خیلی خوشحالم و به تیمم خیلی افتخار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو می کردم که ای کاش در حضور صد هزار نفر در نیوکمپ این لحظات را سپری می کردیم. امیدوارم که تعدادی از هواداران در بازی فینال حضور داشته باشند. به عنوان یک مربی، نمی توانم چیزی بیش از آن چه امشب از تیمم دیدم را از آن ها بخواهم. تیم به خاطر کار و تلاش، تواضع و فراتر از همه، به خاطر پیشرفت بسیاری که داشته ایم، لایق این نتیجه بود. ما ذهنیت تیم را تغییر داده ایم. به بازیکنانم و همچنین به خودم افتخار می کنم. اگر بازی ها را ببری، خیلی خوبی و اگر ببازی، خیلی بد هستی.

امشب شادترین شب من به عنوان مربی بارسا است؟ بله، این قدمی برای فتح یک جام بسیار مهم است و به عنوان یک مربی، شما نمی توانید چیزی بیش از این از بازیکنانتان درخواست کنید. ما بازی کاملی انجام دادیم و نتیجه را تغییر دادیم. ما جنگیدیم، بازی کردیم و به خاطر این که بهترین تیم در این دو دیدار بودیم، شایسته حضور و بازی در فینال هستیم. البته که کلید این بازی سیو تراشتگن بود اما باز هم می گویم، امشب ما لایق صعود به فینال بودیم.

کامبک مقابل پاری سن ژرمن؟ کامبک از نتیجه 2-0 راحت تر از کامبک از نتیجه 4-1 است. پاری سن ژرمن تیم و بازیکنانی فوق العاده دارد. با این حال، ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و در طول بازی خواهیم دید که آیا شانسی برای این اتفاق وجود دارد یا نه و اگر نه، پس باید آن را بپذیریم.

این تیم بسیار متحد است. امشب بازی با توپمان عالی بود اما فراتر از آن، ما در بازی بدون توپ پیشرفت کرده ایم. پیکه؟ این همان مصدومیت قبلی او نیست. نمی دانیم که آیا مصدومیت جدی ای است یا خیر. باید تا فردا صبر کنیم. جرارد بازی فوق العاده ای انجام داد و یکی از رهبران این تیم است. او در لحظه بسیار مهمی گل دوم را به ثمر رساند.

همچنین بخوانید:

بارسلونا 3-0 سویا؛ کامبک جذاب آبی و اناری ها و صعود به فینال کوپا دل ری

مارک آندره تراشتگن: به شدت خواهان کسب عناوین هستیم؛ چنین صعودی بسیار خاص است

پدری: رویاهای زیادی برای محقق شدن دارم و می خواهم در بارسلونا آن ها را محقق کنم

 

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم