Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@21:23:20 GMT

برف و باران در 23 استان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۱۳۱

با ورود سامانه بارشی جدید به کشور سازمان هواشناسی از امروز در 23 استان بارش برف و باران پیش بینی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده است.انتظار می‌رود بعد از ظهر امروز نیز شاهد بارش در مناطقی از جنوب، مرکز و بخش هایی از شرق کشور باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا جمعه نیز بارش‌ها با کمی کاهش ادامه خواهد داشت .بارش در شمال غرب و ارتفاعات البرز ، زاگرس و شمال شرق به صورت برف خواهد بود. شدت بارش های بعد از ظهر امروز و فردا در استان های خوزستان، چهار محال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان خواهد بود . برچسب ها: برف ، باران ، 23 استان ، 14 اسفند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برف باران 23 استان 14 اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران