Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سطح مسابقات دوومیدانی داخل سالن کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌ها هرساله دی یا بهمن برگزار می‌شد، امسال اسفندماه برگزار شد و یک سری از بچه‌ها که در آمادگی خوبی بودند، توانستند، رکوردشکنی کنند. امسال به خاطر کرونا شرایط خاصی برای ورزش جهان بود و با همه این وجود رکوردها راضی کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم رکورها در سال آینده بهتر شود.

وی در مورد اینکه ظاهرا قراردادهای دوومیدانی کاران افزایش یافته است، گفت: سال‌ها بود که از قراردادهای پایین رنج می بردیم و بچه‌ها با پول کم مجبور بودند که در مسابقات حاضر شوند، اما خوشبختانه پس از حضور باشگاه پلیمر در دوومیدانی قراردادها شکل دیگری پیدا کرده و دید فدراسیون نیز تغییر کرد. 

*فعلا شانس کسب سهمیه نداریم/ می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم

مربی دوومیدانی با اشاره به اینکه برای المپیک توکیو شانس کسب سهمیه در بخش بانوان نداریم، عنوان کرد:  الان شرایط خیلی سخت است. بچه‌هایی که رکورد شکنی می‌کنند در رنج سنی 20 سال هستند و نیاز به تجربه بیشتر دارند. امید داریم که تا 4 سال آینده یکی دو سهمیه را کسب کنیم و البته برای بازی‌های آسیایی هم اگر همه چیز خوب برود و فدراسیون و باشگاه‌ها خوب حمایت کنند، شانس یک یا دو مدال داریم. با این شرایط در مجموع من آینده خوبی را برای دوومیدانی بانوان متصور هستم.

* احترام به دوومیدانی بازگشته است

نبی‌زاده در مورد اینکه از حمایت فدراسیون راضی هستید یا خیر، عنوان کرد: از زمانی که صیامی آمده تغییرات کلی به وجود آمده است. آرامش به دوومیدانی بازگشته و دید صیامی برای کار مثبت است. در چندسال گذشته بی احترامی به ورزشکاران و مربیان صورت می‌گرفت، اما حالا به چشم مربی و ورزشکار به ما نگاه می‌کنند و بها می‌دهند.

وی در خصوص برگزاری مساباقات بین المللی در مشهد، گفت: قرار است مسابقات فروردین ماه برگزار شود و فکر می‌کنم اولین مسابقه‌ای خواهد بود که به صورت بین المللی در فضای باز در ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوومیدانی بانوان ورزش بانوان سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی