Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:19:17 GMT

۲۰ پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۳۷۵

۲۰ پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می شود

ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ۲۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۱۴ اسفندماه) در تشریح این طرح‌ها افزود: بهره‌ برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک‌ روزه وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: همچنین مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و بهره برداری می شوند.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری از  یک دستگاه x-ray  در جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری را به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی یک‌هزار و ۴۳ نفر اعلام کرد که عصر امروز ۱۴ اسفندماه به شکل تجمیع شده در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در این سفر از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزیر راه و شهرسازی بندر شهید رجایی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد