Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پیری معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: فراهم‌سازی شرایط ایجاد پست بوستان نماز به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در نواحی غرب ایرانشهر، بهبود وضعیت ولتاژ برای مشترکان منطقه و تخصیص فیدرهای جدید برای کاهش بار فیدرهای موجود از جمله اثرات این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود پست ۲۳۰ کیلوولت سردرگان فنوج حداکثر نیمه اول سال ۱۴۰۱ به مرحله بهره‌برداری برسد افزود: امکان مانور در مواقع اضطراری، رفع مشکلات نواحی‌های اطراف، کاهش تلفات، افزایش بهره‌وری و قابلیت اطمینان در منطقه ایرانشهر از سایر اثرات این پروژه خواهد بود.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، بورل با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: با حسین امیرعبداللهیان گفت وگو کردم تا بار دیگر بر اهمیت خویشتنداری و تنش زدایی در منطقه تاکید کنم.

وی در سایه ادعاها علیه برنامه صلح‌آمیز اتمی کشورمان، به «ضرورت ادامه همکاری‌ها در زمینه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای» اشاره کرد.

در حال تکمیل است...

کد خبر 6094740

دیگر خبرها

  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود