Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد غلام‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس سهمیه بندی صورت گرفته در مرحله نخست، ۵۰۰ دوز واکسن کرونا برای تزریق به جانبازان دارای اولویت استان تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: جانبازان قطع نخاع و جانبازان نابینا از ۲ چشم و همچنین جانبازان دارای عارضه و قطع بیشتر از سه عضو و همچنین والدین دارای ۲ فرزند شهید در اولویت نخست تزریق واکسن کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در مراحل بعدی ایمن سازی جامعه هدف علیه ویروس کرونا جانبازان ۷۰ درصد، شیمیایی شدید و قطع عضو و همچنین والدین شهدا و همسران شهدای بالای ۶۰ سال واکسینه خواهد شد.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

۳۱۴ هزار نفر زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی قرار دارند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۶ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۰ هزار و ۳۵۳ تن رسیده است.

برچسب‌ها کرونا انقلاب اسلامی ایران واکسیناسیون واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انقلاب اسلامی ایران واکسیناسیون کرونا انقلاب اسلامی ایران واکسیناسیون واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴ تهران)، با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری «اقتصاد زیارت» و «گوهرسنگ‌ها» شرکت کرده است.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی صنایع کشور از جمله ساختمان، پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و نیز فعالان اقتصادی کشور از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاری است.   سید جواد موسوی ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه تهران به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.   وی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است.   وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه خراسان رضوی در اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بازدید کردند و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این بازدیدها، ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی