Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:10:11 GMT

۱۲ هزار کیلوگرم مواد خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۵۵۵

۱۲ هزار کیلوگرم مواد خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

جوهر نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار در دوره مشابه پارسال ۲۷ هزار و ۵۹۳ کیلوگرم بوده است که کاهش ۹۸ درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می دهد.

وی به کشفیات دستگاه های ضابط در خصوص فرآورده های شیلاتی قاچاق نیز پرداخت و افزود: امسال تنها ۳۰ کیلوگرم از این فرآورده ها در استان از قاچاقچیان بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام یادآور شد: کشف پارچه قاچاق نیز در این استان در مقایسه با سال گذشته ۹۱ درصد کاهش داشته است بطوریکه پارسال ۶۱ هزار و ۹۴۸ متر پارچه از قاچاقچیان بدست آمد درحالیکه امسال این مقدار پنج هزار و ۵۶۴ متر بوده است.

نادری با اشاره به کشفیات صورت گرفته در زمینه تجهیزات رایانه تاکید کرد: امسال تنها ۱۵ دستگاه از این تجهیزات در استان توسط ارگان های کاشف بدست آمد که در مقایسه با ۸۳ دستگاه سال گذشته ۸۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۸۱۳ نفر از قاچاقچیان کالا و ارز در این استان دستگیر شده اند که این تعداد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که ۶۱۹ نفر بودند، افزایش ۳۲ درصدی را نشان می دهد.

از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۸۲۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که این تعداد در دوره مشابه پارسال ۵۹۲ پرونده بوده است.

۳۸ مورد از پرونده‌های قاچاق در استان بیش از یک میلیارد ریال ارزش داشته و ۶۸۳ پرونده نیز کمتر از یک میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده‌اند و مجموع ارزش پرونده‌های کشف شده حوزه قاچاق کالا و ارز این استان در بازه زمانی ذکر شده افزون بر ۵۱۰ میلیارد ریال است.

مهم‌ترین پرونده‌های قاچاق طی این مدت محموله مکمل‌های دارویی در مرز مهران به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال و کشف حدود ۶ میلیون ماسک بهداشتی توسط سپاه بوده است.

برچسب‌ها استان ایلام تولید داخلی کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام تولید داخلی کالای قاچاق استان ایلام تولید داخلی کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخبار کنکور میلیارد ریال کالا و ارز سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان