Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:16:32 GMT

رئال ۱۵۰ میلیون یورو را آماده جذب هالند کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۵۹۳

رئال ۱۵۰ میلیون یورو را آماده جذب هالند کرد

رئال مادرید برای جذب فوق ستاره نروژی بوروسیا دورتموند حاضر است که ۱۵۰ میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، ارلینگ هالند گزینه اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله در تابستان است.

هواداران رئال مادرید دوست دارند که کیلیان ام باپه راهی تیم شود اما رقم این بازیکن بسیار بالا است و رئال با توجه به بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا فعلا توان پرداخت رقم انتقال این بازیکن فرانسوی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه دیفنسا سنترال اسپانیا اعلام کرد که رئال فعلا بی خیال جذب ام باپه شده است و روی انتقال هالند تمرکز کرده است.

این شبکه اعلام کرد که سران رئال ۱۵۰ میلیون یورو را آماده انتقال هالند کرده اند تا جایی که ۱۱۰ میلیون یورو به باشگاه دورتموند، ۳۰ میلیون یورو به مینو رایولا  مدیر برنامه های بازیکن و ۱۰ میلیون یورو هم به پدر او پرداخت خواهد شد.

طبق اعلام خبرنگار این شبکه اسپانیایی رئال با وجود شرایط بد اقتصادی حتی حاضر است که این رقم را هم بالاتر ببرد تا این فوق ستاره نروژی را جذب کند.

هالند در بوروسیا دورتموند نمایشی خیره کننده داشته است تا جایکه در ۴۳ بازی ۴۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. تیم های بزرگ لیگ جزیره از جمله منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی هم خواستار جذب این بازیکن شده اند اما طبیعتا شانس رئال برای جذب او بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارلینگ هالند رئال مادريد میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و در طول دوران ۹ سال حضورش در این باشگاه توانست افتخارات بسیاری را به دست آورد و رکوردهای بسیاری را از آن خود کند.

علاقه بازیکن به شیاطین سرخ بر هیچکس پوشیده نبود اما در نهایت او تصمیم گرفت که پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بازی در سانتیاگو برنابئو را هم تجربه کند و در دوران حضورش در این تیم توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد و به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه تبدیل شود.

کالدرون در گفتگو با میل آنلاین درباره جذب این ستاره پرتغالی اظهار داشت:«چطور رونالدو را متقاعد کردم که به رئال مادرید بپیوندد ؟ این کار چندان سختی نبود چون او خودش رئال مادرید را می‌خواست. کار سخت در واقع متقاعد کردن مدیران منچستر بود.

منطقی بود که آنها تمایلی به فروش او نداشته باشند و نخواهند که او جدا شود. به لطف اشتیاق این بازیکن و تعهدی که در دسامبر ۲۰۰۸ از سوی دو طرف داده شده بود، این قرارداد در انتهای فصل نهایی شد و او به رئال مادرید پیوست.»

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم