Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات فوتبال شهرستان بناب با اشاره به اینکه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی مجوز آکادمی ملی و بین المللی را داراست، گفت:در صورت وجود موسسات واجد شرایط آماده صدور مجوز آکادمی فوتبال برای شهرستان‌ها نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به انتقاد‌ها از ترویج دلالی در سطح استان آذربایجان شرقی گفت:با این پدیده که در سطح کشور رونق یافته مخالفیم  ولی تا زمانی که قوانین در این زمینه تدوین نشود به خاطر هزینه‌های هنگفت تیمداری شاهد این معضل خواهیم بود.

ششگلانی بر لزوم اصلاح قوانین ورزش کشور در مقطع کنونی تاکید کرد و گفت: با اینکه سیاست حاکم بر ورزش کشور بویژه فوتبال خصوصی سازی است اما وضعیت اقتصادی کنونی مانع از ورود بخش خصوصی شده و بهتر است نمایندگان مجلس دولت را به ورود مجدد به ورزش ترغیب کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت فوتبال آکادمی فوتبال استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد