Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نامی‌نوی اصفهان در دیدار مهم هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف شرکت ملی حفاری ایران می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مسابقه مهم هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم نامی نو اصفهان که در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد به مصاف شرکت ملی حفاری ایران می رود که با 18 امتیار در صدر جدول رده‌بندی گروه یک جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا نیز که 15 امتیازی و در رده دوم جدول رده بندی لیگ است با شهروند ساری رقابت می کند که در رده ششم است. در گروه دوم هم مسابقات راحت تری پیش بینی می شود. پالایش نفت آبادان، هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان در رده های اول تا سوم این گروه هستند.

برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است: (ساعت 11 روز جمعه 15 اسفند ماه)
گروه یک:
مس کرمان – پویندگان فجر شیراز
شرکت ملی حفاری ایران – نامی نو اصفهان
شهروند ساری – سایپا تهران
گروه دو:
پالایش نفت آبادان – پارس آرا شیراز
هیئت فوتبال اصفهان – رهیاب تهران
کیمیای اسفراین – هیئت فوتبال خراسان رضوی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال بانوان ایران لیگ برتر فوتسال بانوان ملی حفاری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود