Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان کرمان باید مستقل شود گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ضرورت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان اظهار داشت: شرکت‌های بزرگ استان کرمان گزارشی ارائه کنند که در سه سال اخیر مجموعه کالاها و خدماتی که دریافت کردند از چه راهی بوده، چگونه این کالاها تهیه شده و چه میزان از داخل استان بوده است؟

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی اطلاعات به ما کمک خواهد کرد تا برای تولید کالاها و نیازهای شرکت‌ها اقدام کنیم گفت: پارک علم و فناوری استان کرمان باید مستقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار کرمان بحث استقلال پارک علم و فناوری استان را با جدیت پیگیری کند افزود: اینکه پارک علم و فناوری استان فقط در دانشگاه هایتک باشد مناسب نیست.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری باید با تمام دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشد گفت: اگر دانشگاه هایتک اصرار دارد که پارک علم و فناوری زیرمجموعه این دانشگاه باشد باید یک پارک علم و فناوری مستقل در استان کرمان تأسیس شود.

نقش اثرگذار کارگزارها در پارک علم و فناوری‌ و مراکز نوآوری دانشگاه‌ها1500 نفر در قالب طرح مشاغل خانگی تحت پوشش پارک علم و فناوری قرار می‌گیرندکرمان| ایده‌های زیادی در پیچ و خم‌های اداری و پارک علم و فناوری دست و پا می‌زنندپارک علم و فناوری سلامت استان کرمان راه‌اندازی می‌شود

پورابراهیمی با اشاره به اینکه ظرفیت توان تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان استان از بسیاری از شرکت‌ها در کشور بالاتر است که باید به آنها توجه و از این ظرفیت استفاده شود افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان گزارش دقیقی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و دلایل راکد بودن آنها ارائه کند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های پایانی سال قرار داریم گفت: نیاز است گزارشی از اجرایی شدن و دلایل عدم اجرایی شدن مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان ارائه شود.

انتهای پیام/511/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان پارک علم و فناوری استان پارک علم و فناوری استان کرمان دانشگاه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود