Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی در بیست و سومین سفر استانی خود پنجشنبه ۱۴ اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به مرکز استان آذربایجان غربی سفر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بیست و سومین سفر استانی خود در بدو ورد به فرودگاه ارومیه اظهار داشت: یاد و خاطره 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی را گرامی می‌داریم و به ایثارگران سلحشور این استان و خانواده‌های معظم شهدا سلام و درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: سفر به اشتان آذربایجان غربی و دیدار با مردم و مسئولان این استان، در این ماه پربرکت توفیقی است که نصیب ما شده است؛ البته بدواً باید از مردم و مسئولان استان آذربایجان غربی که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با همه آن‌ها فراهم نیست عذرخواهی کنم. 

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: بر مبنای اصول بهداشتی، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری نشست با مسئولان استانی و با مسئولان دادگستری‌و سازمان‌های تابعه آن در استان، صورت گرفته است؛ همچنین یک تیم 27 نفره از همکاران ما، به جای جای این استان برای بررسی مسائل سرکشی کرده و ضمن احصاء مسائل و مشکلات مربوطه، گزارش‌های لازم را ارائه کردند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر همین اساس، در جلسه نهایی که در استان با حضور نماینده مقام معظم رهبری و استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار خواهد شد، مشکلات احصا شده طرح و نسبت به رفع آن دسته از مشکلات که در استان قابل حل است تصمیمات مقتضی اتخاذ و پیگیری سایر مسائل در مرکز دنبال خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی به رشادت‌ها و سلحشوری سربازان و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی در حراست از قریب به هزار کیلومتر مرز گفت: یکی از افتخارات مردم و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی، حراست از مرز‌های کشور و مقابله با عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب در راستای تامین امنیت کشور است.

آیت الله رئیسی در بیست و سومین سفر استانی خود امروز پنجشنبه 14 اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی  شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان آذربایجان غربی و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان آذربایجان غربی خواهد بود.

آیت الله رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی آذربایجان غربی به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده