Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:26:43 GMT

نبود راه ارتباطی مناسب برای تنها غسالخانه لوداب صدای مردم را درآورد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۱۹۶

نبود راه ارتباطی مناسب برای تنها غسالخانه لوداب صدای مردم را درآورد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب؛محمد امین سجادی؛ امروزه راه یکی از مهمترین زیرساختهای لازم جهت توسعه است و وجود راه های ارتباطی مناسب بستری مناسب برای پیشرفت دیگر بخشها را فراهم می کند.

اهالی بخش لوداب از نداشتن راه ارتباطی مناسب به مسئولان شهرستانی گلایه مند بوده و خواهان تعیین تکلیف جاده ارتباطی  تنها غسالخانه در این بخش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بخش لوداب و اهالی تل دراز از توابع شهر گراب لوداب به دلیل عدم وجود راه ارتباطی برای دسترسی به تنها غسالخانه در این بخش و دسترسی به خانه بهداشت شهید صدیقی نژاد تل دراز که 240 خانوار و قریب به 1000 نفر را تحت پوشش خود قرار داده است گله مند هستند .

فیلم گفتگو با مردم و پرسنل خانه بهداشت با جزئیات کامل 

بخش لوداب جمعیتی بالغ به 17 هزار جمعیت دارد، که با مشکلات زیادی دست پنجه نرم می کند.   یکی از مهم ترین مشکلات این بخش نداشتن راه ارتباطی مناسب برای دسترسی به تنها غسالخانه موجود در این بخش است به طوری که در فصل های پاییز و زمستان  راه دسترسی به غسالخانه برای تردد و سایل نقلیه و عبور مرور بسته می شود و تردد به سختی صوردت می گیرد.

فاصله مسیر غسالخانه ، خانه بهداشت و قبرستان تل دراز تا جادی اصلی و آسفالت کمتر از 500 متر است . در این مسیر یک دره وجود دارد که به دلیل عدم وجود پل ارتباطی مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه ، باعث بروز حوادث ناگواری بوده که در جای خود قابل تامل است.

خواسته مردم بخش لوداب و اهالی تل دراز از توابع شهر گراب لوداب از مسئولان استانی و شهردار شهر لوداب این است که برای تسهیل عبور ومرور خانوار ها برای دسترسی به خانه بهداشت شهید صدیقی نژاد ، برای گرفتن خدمات و  برای دسترسی به قبرستان و تنها غسالخانه این بخش ، نسبت به حل این معضل در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را صورت دهند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بهداشت خانه لوداب برای دسترسی تنها غسالخانه ارتباطی مناسب خانه بهداشت راه ارتباطی بخش لوداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج