Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت زیرو زیرو گزارشی در مورد مغانلو نوشت

یک سایت پرتغالی اعلام کرد قرارداد شهریار مغانلو مهاجم ایرانی برای انتقال به تیم پرسپولیس روز دوشنبه نهایی شده و این قرارداد قرضی است.

به گزارش طرفداری، سایت «زیرو زیرو» پرتغال در گزارشی به اعلام آخرین وضعیت شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا پرداخت؛ بازیکنی که حضورش در تیم پرسپولیس ایران قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر کرده و نوشته است:

شهریار مغانلو از حضور در سانتاکلارا خوشحال و راضی نبود و به همین دلیل بازگشت او به کشور مبدا (ایران) در حال انجام است. این قرارداد تا پایان فصل به صورت قرضی است و روز دوشنبه این هفته بین سه طرف (پرسپولیس، سانتاکلارا و مغانلو) نهایی شد.

سایت پرتغالی همچنین اعلام کرد که باشگاه سانتاکلارا در انتقال قرضی مغانلو حساسیت به خرج داده و معتقد است در آینده شرایط موفقیت و همکاری مشترک وجود دارد.

«زیرو زیرو» در بخش دیگری از مطلب خود نوشت:

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ ایران روی مهاجمی شرط بندی که در پرتغال فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند.

مغانلو فصل گذشته در تیم پیکان تهران بازی می‌کرد و موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند. او همان زمان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم سانتاکلارا پرتغال برود. با این حال تجربه حضور مغانلو در فوتبال اروپا به مدت نیم فصل موفقیت آمیز نبود.

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است