Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو مشهد مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و اگر مشکل رضایتنامه اش حل شود، به پرسپولیس می‌پیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرجی انتخاب اول یحیی برای تقویت خط دفاعی نبود اما نفراتی که این مربی می خواست به خاطر مشکلات مربوط به رضایت نامه جذب نشدند و حالا فرجی این شانس را دارد که در تعطیلات نیم فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این بازیکن طی روزهای آینده راهی تهران شود و احتمالاً شنبه یا یکشنبه آینده با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی خود را منعقد کند. البته پنجره پرسپولیس هنوز بسته است و بعد از باز شدن پنجره ها فرجی در صورت عقد قرارداد می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس گفته است پنجره‌های این باشگاه به زودی باز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته