Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@14:15:58 GMT

شگرد زن اراکی که شکارچی مردان پیر بود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۶۹۲

زن پلید که سالمندان را طمعه سرقت های خود قرار می داد به دام افتاد این زن با داروی بیهوشی سالمندان زن و مرد را بیهوش می کرد تا اموال شان را به سرقت ببرد.

 سرهنگ " امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر بیان داشت: در روزهای اخیر با اعلام چندین مورد گزارش در خصوص سرقت از منازل افراد کهنسال در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت از سوی پلیس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که این افراد با خانمی میانسال آشنا شده و این فرد با طرح دوستی با آنان، وارد منزلشان شده و بعد از بیهوش کردن آنان، اشیاء باارزششان را سرقت کرده و متواری شده است.

زن اراکی که با داروی بیهوشی به خانه سالمندان می رفت بازداشت شد

این مقام انتظامی افزود: با آغاز تحیقات تخصصی و نامحسوس پلیس، سرانجام این خانم شناسایی و در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: در بازجویی های پلیس، فرد دستگیر شده به پنج فقره سرقت از منازل کهنسال با این روش اعتراف کرد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک