Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: به جای نمایشگاه بهاره، طرحی با عنوان فروش با سود کم توسط اصناف برگزار می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اصناف در دوره شیوع کرونا آسیب بسیار زیادی متحمل شدند، به‌ طوری که در اسفند پارسال خریدها روی دست‌شان ماند و توان اصناف در انبار، نگه‌داری و خرید جدید کاهش یافت، با این وجود کارنامه خوبی از ابتدای شیوع کرونا در ارتباط همکاری با دستگاه بهداشتی کشور و رعایت پروتکل‌ها داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیامدهای شیوع کرونا، افزود: به علت محدودیت‌هایی که برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره توسط ستاد پیشگیری از کرونا در نظر گرفته شده بود، مقرر شد به جای برگزاری نمایشگاه‌های معمول بهاره، با همکاری اصناف کشور، نمایشگاهی به وسعت ایران برگزار ‌شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح در استان زنجان نیز برگزار و مقرر شده اصنافی که در این طرح مشارکت می‌کنند، فروش خود را با حداقل سود انجام دهند تا خلاء نمایشگاه بهاره برای خانوارها برآورده شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: برای اجرای موفق و تداوم این روش، مهم‌ترین عامل جلب اعتماد مردم است و باید نهایت دقت در انتخاب کالاهای کیفی و ارائه تخفیف‌های مناسب و معنی‌دار از سوی اتحادیه‌های ذی‌ربط به واحدهای صنفی تکلیف شده و نظارت‌های دقیق صورت پذیرد.

موسوی یادآور شد: این بهترین فرصت است که امسال در اختیار اصناف قرار گرفته تا با انجام صحیح کار هم به کسب و کار خود در ایام پایانی سال رونق دهند و هم با جلب رضایت مشتریان و ارائه کالاهای کیفی با قیمت‌های مناسب با حداقل سود و در واقع با اجرای بازی برد – برد زمینه تداوم این طرح را در مناسبت‌های آینده طی سال اعم از ماه رمضان، جشنواره‌های تابستانی و پاییزی فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان نمایشگاه بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ