Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:52:12 GMT

تمديد محدوديت‌هاي کرونايي در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۹۶۸

تمديد محدوديت‌هاي کرونايي در آلمان

خبرگزاری آریا-محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها در آلمان برای چهارمین بار پیاپی تمدید شد.
به گزارش آریا، مقامات دولت مرکزی و نخست وزیران ایالت‌های آلمان در نشستی تعطیلات سراسری برای اغلب کسب و کار‌ها را تا 28 مارس (8 فروردین) تمدید کردند.
این تعطیلات قرار بود 17 اسفند لغو شود، اما انتشار انواع جهش یافته کرونا باعث شد تا مقامات این کشور بار دیگر چاره را در اجرای محدودیت‌ها ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب تا 28 مارس 2021 بسیاری از مغازه‌ها و رستوران‌ها و دیگر مؤسسات تعطیل خواهند ماند.
در عین برخی گشایش‌ها با حفظ موازین کامل بهداشتی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه علاوه بر فروشگاه‌های مواد غذایی و آرایشگاه ها، کتابفروشی ها، فروشگاه‌های وسائل ساختمانی و باغبانی و‌مراکز آموزش رانندگی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
تدریس حضوری در مدارس برای گرو‌های سنی بالاتر بتدریج و با موازین خاص شروع خواهند کرد. در عین حال زمان و کیفیت بازگشایی مدارس به عهده ایالت‌ها گذاشته است. ادارات آلمان همچنان باید تا حد ممکن خدمات را از طریق دور کاری انجام دهند. تماس خانواد‌ها تا حداکثر 5 نفر به استثنای کودکان زیر 14 سال مجاز اعلام شده است.
چنانچه نسبت افراد آلوده به کرونا از هر 100 هزار نفر به زیر 50 مورد برسد فعالیت برخی فروشگاه‌های کوچک و موزه‌ها نیز مجاز خواهد شد.
مرکل صدر اعظم آلمان گفت: چنانچه این شاخص دوباره افزایش پیدا کند به ترمز اضطراری نیاز است و دوباره همه محدودیت‌های لغو شده فعال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمدید محدودیت های کرونایی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای