Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری‌ها هم‌اکنون زمینه برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق استان میسر شده است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وضعیت آبی استان اردبیل، فردا فریضه نماز جمعه در اردبیل با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به اصول و موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از هر گونه شیوع بیماری در مساجد و مصلی‌ها استفاده از مهر و سجاده و چادر شخصی الزامی است تا بتوانیم نماز جمعه را به صورت باشکوه و منظم برپا کنیم و در این زمینه مسئله‌ و مشکلی پیش نیاید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری‌ها هم‌اکنون زمینه برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق استان میسر شده اما برای جلوگیری از به خطر افتادن افراد پرخطر انتظار داریم از آوردن کودکان و افراد سالمند و پیر برای به‌جاآوردن فریضه نماز جمعه خودداری شود.

نصیری ادامه داد: برگزاری برنامه‌های معنوی و مذهبی تعطیل‌شدنی نیست و به هیچ عنوان از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و در ایام حساس کرونایی نیز از بستر فضای مجازی برای ترویج این برنامه‌ها استفاده شده است، چرا که پایبندی به برگزاری این برنامه‌ها برای داشتن جامعه‌ای سالم حائز اهمیت است.

نماز جمعه این هفته در 2 شهر استان گلستان اقامه نمی‌شودنماز جمعه در سراسر استان هرمزگان برگزار می‌شودبرپایی نماز جمعه سبب ارتقاء فرهنگی و اقتصادی جامعه می‌شود

وی اظهار کرد: امیدواریم با ادامه همکاری مردم به خصوص در آستانه تعطیلات نوروز کاهش شیوع کرونا ادامه‌دار باشد و بتوانیم به یک وضعیت باثبات و پایدار برسیم که این موضوع در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا