Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس کاملا به شکل نامحسوس امنیت شهرک‌های اقماری را برقرار می‌کند، گفت: پلیس با جدیت با مخلان امنیت، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر برخورد می‌کند. - اخبار استانها -

سرهنگ آرش خلخالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  زنجان  اظهار داشت: جای جای ایران اسلامی حتی به سانت و وجب تحت حفاظت نیروی انتظامی است و جایی در این کشور وجود ندارد که پلیس به آن محل اشرافیت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اعتراضات مردم روستای گاوازنگ و حاشیه‌نشین‌های شهر زنجان مبنی بر عدم حضور ماموران پلیس در این نقاط گفت: برخی‌ از این ساکنان عنوان می‌کنند که حضور پلیس را احساس نمی‌کنیم و یا اینکه حضور پلیس ملموس نیست؛ قرار نیست که شما حضور پلیس را مشاهده کنید و پلیس هرجا که نیاز باشد حضور دارد و تحت تکالیف ذاتی خود عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مردم نباید انتظار داشته باشند که در سر هر کوچه نیروی پلیس حضور داشته باشد، تصریح کرد: مردم باید این انتظار را از ما داشته باشند که پلیس امنیت آن‌ها را تامین کند.

وی شهر زنجان را یکی از مراکز امن کشور توصیف کرد و افزود: امن بودن زنجان به راحتی میسر نشده و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است. حضور پلیس به شکل هوشمندانه، قدرتمندانه و غیرعینی در حوزه‌های استحفاظی خود اعم از کلانتری‌های شش‌گانه و مراکز درون شهری و پاسگاه‌های برون‌شهری سبب شده که همچنان زنجان به عنوان شهر امن در کشور معرفی شود و مولفه‌های یک شهر امن را دارا باشد.

مرگ تدریجی گاوازنگ بیخ گوش بی‌تدبیری مسئولان زنجانی مشهود است + فیلممصائب مردمان روستایی در 3 کیلومتری زنجان / وقتی "منطقه گاوازنگ" جایگاهی در نقشه‌های ماهواره‌ای ندارد + فیلم

سرهنگ خلخالی در ادامه با تاکید بر اینکه نیاز است که‌ گشت‌‌های پلیس همواره تقویت شوند، خاطرنشان کرد: البته تقویت گشت‌های پلیس همواره اندیشیده می‌شود و فقط مربوط به یک برهه زمانی نیست. پلیس همواره برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی را برای برقراری امنیت در شهرک‌های اقماری دارد و با معتادان متجاهر و اراذل و اوباش با جدیت برخورد می‌کند.

وی تشریح کرد: کسانی که مخل آسایش و امنیت مردم هستند بدانند که همواره تحت اشرافیت کامل پلیس قرار دارند و قطعا پلیس تمام قد مقابل این افراد می‌ایستد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

مرکز اطلاع رسانی فراجا تاکید کرد: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است. همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد