Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:41:58 GMT

سکوت قـاتل بعد از ۱۶۹ روز شکست

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۷۰۸

مرد قصاب که به اتهام قتل زن جوان در پارکینگ دریاچه چیتگر بازداشت شده بود، سکوتش را شکست و به جنایت اعتراف کرد.

به‌گزارش ایسنا، روزنامه «ایران» نوشت: شامگاه دوشنبه ۲۴ شهریور، زن جوانی در پارکینگ دریاچه چیتگر به قتل رسید. بررسی‌های تیم جنایی و تصاویر دوربین‌های مداربسته پلیس را به یک مرد جوان رساند که گفته می‌شد خواستگار مقتول بوده است اما وقتی مأموران به سراغ وی رفتند مشخص شد از کشور خارج شده و به ترکیه فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تحقیقات ادامه داشت سرانجام پس از حدود ۶ ماه وی به ایران برگشت و دستگیر شد. مرد جوان نخست منکر قتل بود اما بالاخره با گذشت ۱۶۹ روز از این جنایت لب به اعتراف گشود.

به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس قرار گرفت.

گفت‌وگو با متهم

چرا این همه سکوت؟

برای اینکه از مجازات می‌ترسم. خیلی پشیمانم و حتی زمانی که در ترکیه بودم مراسم سوم، هفت و چهلم برای مقتول گرفتم و برای او یادبود برگزار کردم. اما هراس داشتم، از اینکه مجازاتم قصاص است و دلم نمی‌خواست به زندان بیفتم.

پس چرا به ایران برگشتی؟

خسته شده بودم. کابوس‌های شبانه لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد. از طرفی دلم برای دختر کوچکش می‌سوخت و دوست داشتم برایش کاری بکنم، دلم برای خانواده‌ام هم تنگ شده بود، همه اینها دست‌به‌دست هم داد تا برگردم.

چرا زن مورد علاقه‌ات را کشتی؟

من با مقتول در یک کانال تلگرامی آشنا شدم و کم‌کم رابطه ما صمیمی شد و از او خواستگاری کردم اما او هر بار بهانه می‌آورد و می‌گفت شرایط ازدواج ندارم. من که از کارهایش خسته شده بودم، به او گفتم برای آخرین بار همدیگر را ملاقات کنیم. اما من باز هم از او درخواست ازدواج کردم و مقتول هم همان حرف‌ها را تکرار کرد. جر و بحثمان بالا گرفت، به من توهین کرد. گفت ما از نظر فرهنگی یکسان نیستیم. از این حرفش خیلی ناراحت شدم. دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. به‌خودم که آمدم او خونین روی زمین افتاده بود و من فرار کردم.

چاقو را از کجا آورده بودی؟

من در دماوند قصابی دارم. آن روز به تهران که آمدم از شرق تهران یک چاقو برای کار قصابی‌ام به مبلغ ۵۰ هزار تومان خریداری کردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!

آرون بروکس برای رسیدن به المپیک برنامه ویژه‌ای داشت و درنهایت به هدف خود رسید.

طرفداری | آرون بروکس با شکست دیوید تیلور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد، موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

آرون بروکس 23 ساله که پدیده کشتی آمریکا محسوب می‌شود، در دیدار انتخابی المپیک برابر دیوید تیلور قرار گرفت و موفق به شکست مجیک‌من در دو دیدار متوالی شد. چند ماه پیش بود که مسابقات کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان برگزار شد و کشتی‌گیران کشورمان به علت صادر نشدن ویزا، در این مسابقات غایب بودند.

آرون بروکس در این مسابقات مدال طلا گرفت که واکنش میثم زارع را به دنبال داشت. میثم زارع چند ماه پیش در گفتگویی تاکید کرد:

من و آرون بروکس در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات نوجوانان سال 2017 جهان با هم کشتی گرفتیم. او من را 10 بر 2 برد، مینیسکم پاره بود و شرایط خوبی در آن کشتی نداشتم، اما از همان وقت دوستی ما ادامه پیدا کرد. زمانی که دچار ضایعه نخاعی شدم، پیام داد و پرسید چه اتفاقی برایم افتاده و آرزو کرد حالم خوب شود و بتوانیم دوباره با هم کشتی بگیریم.

وی ادامه داد:

بروکس به دنبال شکست دیوید تیلور در مسابقات انتخابی امسال آمریکا است و می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد.

درنهایت بروکس به رویای خود رسید و با شکست دیوید تیلور به المپیک راه پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!