Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مردم رعایت اصول بهداشتی، را جدی بگیرند و از خود و اطرافیانشان در مقابل ویروس کرونا مراقبت کنند.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا ویروس کرونا بیماری کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز