Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس کمک رسانی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتگران استان به آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت، اینبار مدیران و صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد تهران با محوریت شرکت خدماتی این شهرک صنعتی به یاری هموطنانشان شتافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید هاشم موسوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ضمن  ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله سی سخت گفت: پس از اطلاع از این حادثه تلخ مدیران واحدهای تولیدی صنعتی با کمک‌ های غیر نقدی به یاری‌ مردم شریف صبور و مهربان شهر سی سخت شتافتند  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : پس از یاری رسانی مدیران واحدهای تولیدی استان، مدیران  واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد تهران با همراهی مدیرعامل شرکت خدماتی این شهرک صنعتی با اهدا ۵۲۵ تخته پتو مراتب نوع دوستی و همدردی خود را بجا آوردند .

موسوی با اشاره به انجام اقدامات مشابه در تعدادی از شهرک ها و نواحی کشور افزود : به همت خیرین و انسانهای نوع دوست اقدامات مشابه ای در شهرک صنعتی فارس در حال انجام می باشد که انشااله در آینده نزدیک این کمک ها به آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت رسانده خواهد شد . 

 این مقام مسوول ادامه داد : این کمک ها با همکاری دستگاهها متولی و تشکل های مردم نهاد در منطقه زلزله زده سی سخت توزیع می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمک رسانی مدیران واحدهای تولیدی آسیب دیدگان زلزله شهرک صنعتی شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است