Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:03:09 GMT

۴ پروژه دریایی و بندری استان بوشهر بهره‎برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۵۱۷

۴ پروژه دریایی و بندری استان بوشهر بهره‎برداری شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: سیستم اطفای حریق ثابت بندر خارگ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی این بندر اجرا شده و شامل 

۲۸ مترمربع سازه آبگیر، موتورخانه به مساحت ۴۵ مترمربع، یک دستگاه الکتروپمپ به ظرفیت ۲۳۰ مترمکعب و  و یک دستگاه دیزل به ظرفیت ۲۳۰ مترمکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش ارجمندزاده بیان کرد: تعمیرات اساسی منجر به PM  تاسیسات زیربنایی محوطه بندر بوشهر حدفاصل در ورودی تا انبار شماره ۶ این بندر با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال دیگر پروژه بهره‌برداری شده‌است.
وی اظهار کرد: اهداف این پروژه تکمیل بخشی از عملیات تاسیسات زیربنایی خارج از محدوده ترافیکی شامل شبکه اطفای حریق، آبرسانی، برق رسانی و مخابراتی است.
ارجمند زاده ادامه داد: پروژه برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی، افزایش امنیت و بهره‌وری این بندر برای راه‌اندازی سیستم اطفای حریق، ارتقا دیماند پاسگاه یگان حفاظت  و دریافت مجوز دیماند برق  انبار اُ.آر.وی آن نیز افتتاح شد.
وی گفت: اتصال سامانه بین‌المللی ناوتکس بندرهای بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه‌اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال دیگر طرح‌های بهره‌برداری است که در جریان این پروژه ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری صورت گرفته است.

در حاشیه این آیین شناور "دریاپاک۱" ویژه پاک‌سازی آلودگی‌های نفتی آب اندازی شد و طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  رونمایی شد.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح طرح محمد اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی گناوه جزیره خارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح طرح محمد اسلامی بوشهر افتتاح طرح محمد اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی گناوه جزیره خارک اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود